IBM Client Innovation Centar ili inovacijski centar za korisnike osvanut će u prvom kvartalu sljedeće godine u Zagrebu, za prvu ruku u njemu će biti zaposleno 500 ljudi. Damir Zec direktor je IBM-a Hrvatska i uvelike je sudjelovao u pregovaračkom dijelu dovođenja ove IBM-ove investicije u Hrvatsku. Kako kaže, ovo mu je vrhunac karijere i izuzetno je ponosan na uspješno odrađen posao.
Uzmemo li u obzir da su u konkurenciji bile i ostale zemlje regije te da nam politička situacija nije ni izdaleka stabilna, tim je veći uspjeh što će svjetski tehnološki div u Hrvatskoj uložiti novac za svoj tehnički centar. Kada se radi o povlasticama koje je IBM dobio za posao u Hrvatskoj, Damir Zec kaže kako se radi o samo o onome što je definirano Zakonom o poticanju investicija.
Napredni alati
– Pregovarački proces počeo je još u srpnju prošle godine, kada je IBM Hrvatska potpisao strateški ugovor s Hrvatskom s ciljem jačanja dugoročne suradnje te korištenja IT-ja za povezivanje biznisa, Vlade, akademske zajednice i sveučilišta, istraživanja i startupa u napredan ekosustav koji će osnažiti hrvatski ekonomski rast i konkurentnost. Taj ugovor potvrdio je IBM-ovu desetljetnu prisutnost u Hrvatskoj i profilirao ga je kao iznimno važnog poslodavca i partnera u državi bilo u javnom ili privatnom sektoru. IBM može pomoći Hrvatskoj da napreduje k ekonomiji temeljenoj na znanju kao osnovi za dugoročan i održiv razvoj – kaže Damir Zec.
Dodaje da će ova investicija imati pozitivne efekte na čitav ekosustav, razvoj IT industrije, zadržavanje sposobnih i pametnih ljudi u zemlji, kreiranje novih radnih mjesta, jačanje akademske zajednice kao i ukupan pozitivan učinak na hrvatsko gospodarstvo, a da ne spominjemo sekundarne efekte koje zemlja može imati zahvaljujući upravo činjenici da je IBM odlučio otvoriti takav centar u Hrvatskoj. A utjecaja je, kazuje Damir Zec, imala i turneja tadašnjeg premijera Zorana Milanovića po američkim IT tvrtkama, odnosno posjet sjedištima tvrtki, između ostalih i IBM-u.
No, što zapravo otvara IBM u Hrvatskoj? Slikovito rečeno, korisnici IBM-ovih platformi moći će u novom centru dobiti savjete i IT podršku u smislu kako se koristiti alatima i to neće biti podrška samo klijentima u Hrvatskoj već globalni tehnički servis koji će omogućiti korisnicima da inoviraju i napreduju.
– Da, centar će koristiti najnovije tehnologije za davanje usluga korisnicima širom svijeta, koristeći, između ostalih naprednih alata, i Watson analitiku. Watson je prvi put kao servis u Hrvatskoj i predstavlja krajnji domet trenutačne tehnologije u smislu platforme i rješenja koje samostalno uči iz prethodnih i novostečenih iskustava – rekao je Zec i naglasio: – Ovo je izuzetno važno jer će naši stručnjaci u centru imati direktan pristup najnovijim tehnološkim rješenjima čime će podići svoje znanje i percepciju razvoja tehnologija na najvišu moguću razinu. The New Global Client Innovation Center podržavat će klijente u različitim industrijama od maloprodaje do proizvodnih djelatnosti i financijske industrije pružajući end-to-end uslugu, odnosno cjelokupnu IT podršku.
IBM neće graditi nove zgrade za svoj centar u Zagrebu, već će unajmiti prostor. A kada se radi o kadrovima, ono što Zec posebice ističe jest da svi oni koji će biti u njemu zaposleni moraju poznavati jezike, ali i IT procese i, naravno, IBM platforme i alate. IBM Client Innovation Centar surađivat će s IBM-ovim inovacijskim centrima za korisnike diljem svijeta. Pružat će tehničke usluge koristeći IBM-ove kognitivne alate čime će pomagati korisnicima da što brže prihvate nove tehnologije i stvaraju inovacije, dodaje direktor IBM-a Hrvatska.
Nova radna mjesta
IBM-ov centar otvorit će i nova radna mjesta, za sada njih 500, te će surađivati s fakultetima u Hrvatskoj na programima mentorstva i profesionalnog usavršavanja talenata s tehničkih škola i fakulteta još u fazi studiranja. IBM će započeti kampanju za zapošljavanje te će u nekoliko idućih mjeseci i godina novi centar zapošljavati studente i IT stručnjake koji imaju znanja iz područja jezika, informacijskih znanosti, matematike i srodnih škola i fakulteta.
>> IBM Hrvatska: Otvorit ćemo nova radna mjesta te surađivati s fakultetima u Hrvatskoj
u biti call centar samo s napuhanim nazivom. to je ko dok trgovca zovu prodajni menađer. uglavnom call centar ko u Indiji.