U posljednje vrijeme velik broj lidera humanistički orijentiranih poručuje da je svijet preplavila kriza morala u kojoj menadžeri premalo vode brigu i komuniciraju sa svojim zaposlenicima, a što upućuje na to da funkcija ljudskih resursa mora biti bolja, kao i općenito odnosi u tvrtkama.
Sličnu je poruku ovaj tjedan prenio i Peter Senge, rekavši da se menadžeri ne snalaze na svojim pozicijima samo zato što se njihov posao svodi na strategiju, profit, smanjenje troškova..., dok manje preispituju svoje postupke i razmišljanja kao i odnos prema zaposlenicima, kojima bi trebali biti motivator u radu kako bi znali što oni rade i jesu li zadovoljni. Može li sadašnja kriza promijeniti stajališta koja je postavio još Adam Smith, a zatim i Keynes tridesetih godina prošloga stoljeća, rekavši da etičke principe treba staviti na stranu barem još 100 godina. To razdoblje još nije prošlo, no izgleda da je vrijeme sazrelo.
Barem za pokušaj, da i kompanije koje razimišljaju samo o profitu saslušaju menadžere koji humanistički vode svoje tvrtke a koje su pritom vrlo uspješne. One koji vode brigu o zaposleniku, imaju kreativnost, stvaraju vrijednost za sebe i druge...