PROMO

Je li klijentima transparentnost poslovanja važnija od cijene usluge?

Borko Ribić, direktor prodaje Carwiza
Foto: Promo
24.09.2019.
u 10:23

Izazov s kojim se korisnici usluga rent-a-car industrije u sve većoj mjeri susreću je nedostatak transparentnosti poslovanja, sve važnije stavke u građenju poslovnih odnosa i lojalnosti klijenata.

Koliko su rent-a-car tvrtke koje posluju u Hrvatskoj u tome uspješne i možemo li očekivati transparentnije poslovanje, iz prve ruke otkrili su nam stručnjaci iz Carwiz rent a cara. Važnost kvalitetne i kontinuirane komunikacije tema je koja sve češće ima vodeću ulogu u transparentnosti poslovanja, dok je ona prema mišljenju stručnjaka u rent-a-car industriji i dalje na nezavidnoj razini:

Nažalost, još uvijek nedovoljan broj rent-a-carova ulaže u kvalitetnu komunikaciju sa svojim klijentima. Transparentnost poslovanja rent-a-car industrije je vidljiva i u poslovanju s posrednicima s kojima smo uspjeli dogovoriti da prilikom on-line najma vozila klijent ima vidljive i uključene usluge poput ostavljanja vozila u drugoj poslovnici, izdavanje ili povrat vozila van radnog vremena i slično. Za sada ovakvu praksu nisu prihvatili svi konkurenti ali se nadamo kako će ovo uskoro postati pravilo, a ne iznimka poslovanja. Korisnicima ujedno naglašavamo važnost pregleda vozila, odnosno način na koji se prilikom preuzimanja vozilo pregledava, ali i zašto je potpuno pokriće vozila dodatan trošak, a ne standardni.“, objasnio je transparentnost poslovanja u praksi rent-a-car industrije Borko Ribić, direktor prodaje Carwiza.

Pomoću različitih komunikacijskih kanala u Carwizu s posebnom pažnjom pristupaju edukaciji korisnika s ciljem transparentnosti poslovanja, dok o samim cijenama u rent-a-car industriji koje su česta meta kritika, Ribić dodaje:

Transparentnost cijena u rent-a-car industriji postoji budući da gotovo i nema prakse korištenja psiholoških cijena, odnosno toliko nam mrskih 98 ili 99 lipa. Naši prodajni savjetnici u svakodnevnoj komunikaciji s klijentima obvezni su komunicirati sve informacije bez skrivenih, odnosno dodatnih troškova. S druge strane, prilikom potpisivanja ugovora klijentu se uručuje račun sa svakom pojedinačnom stavkom, tako da je ovaj dio poslovanja osim zakonski, reguliran i od strane struke. Naši zaposlenici u odnosu s klijentima imaju zadatak upućivati klijenta, informirati ga te mu prepustiti odluku o kupnji.“

Edukacija i informiranost korisnika o skrivenim troškovima uvelike bi pomogla razvoju rent-a-car industrije, dok dostupni podaci i analize provedene u Carwizu pokazuju kako je transparentnost poslovanja za stvaranje lojalnosti brendu važnija od samih cijene najma vozila.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije