POSLOVNI CENTAR ZNANJA

Kako efikasno rasporediti budžet za oglašavanje: Priprema, predradnje, konceptualizacija te modeli izrade godišnjeg plana

marketing
Fotolia
14.10.2015.
u 10:08

28. listopada s početkom u 10 sati, Oreškovićeva 6h/1, Zagreb; Razgovarat će se o karakteristikama vaših proizvoda ili usluga koje su ključne, uputiti vas kako gledati druge brendove s koima se natječete te što je ključno u pristupu vašem kupcu

Ovo praktično predavanje osmišljeno je s ciljem savjetovanja pri analizi preduvjeta i realizaciji brand strategije U KONTEKSTU INVESTICIJA U TRŽIŠNO KOMUNICIRANJE. Razgovarat ćemo o karakteristikama vaših proizvoda ili usluga koje su ključne, uputiti vas kako gledati druge brendove s kojima se natječete te što je ključno u pristupu vašem kupcu.

Praktični dio seminara provest ćemo u dijagnosticiranju najboljeg načina dijagnostike, alokacije i distribucije budžeta u kontekstu poruka kojima želimo ostvariti određeni cilj.

Koji su ciljevi seminara?

  • Konkretna objašnjenja treminologije brand strategije s ciljem potpunog razumijevanja i primjene u praksi

  • Usvajanje i primjena osnovnog dijagnostičkog alata za investiranje u marketinške komunikacije na primjerima iz prakse predavača te primjerima sudionika 

Razrada predavanja

Predradnje i priprema

“3 C” MODEL Recept za definiranje trajne i diferencirane tržišne pozicije

  • Kupac
  • Tvrtka 
  • Tržišni konkurenti

“P B C” MODEL - Dijagnostiči alat koji upućuje na glavni izazov branda

  • Proizvod
  • Brand
  • Komunikacija

“C L V vs.  C A C” DIJAGNOSTIČKI ALAT ZA INVESTICIJE - Koliko ulažemo da bi nas potrošač kupio?

  • Viralno ulaganje
  • Klasično ulaganje
  • Prodaja i kompleksna prodaja

INVESTICIJSKI MODELI - Kako, kada i gdje investirati

  • Godišnji plan (MasterPlan)
  • Projektni plan

PRIMJENA: Sudionici će dobiti zadatak dijagnosticirati i argumentirati ključne izazove na primjerima svojih brendova ili brendovima ostalih sudionika.

KONZULTACIJE : Predavač odgovara na 5 ključnih pitanja koja zanimaju najviše sudionika

Kome je seminar namijenjen?

Kako su zakoni brendiranja uvijek isti, predavanje će biti korisno vlasnicima i direktorima tvrtki koji nemaju trajno zaposlene u marketingu, početnicima, ali i prekaljenim marketingašima koji žele naučiti i iskoristiti alate koje koriste i one globalne korporacije koje posluju u Hrvatskoj.

Preuzmite poziv i prijavnicu za seminar.

Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije iznosi 800,00 kn + PDV. Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj - Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da se prijavite popunjavanjem online obrasca ispod teksta ili nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 26.listopada 2015. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 27. listopada 2015. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Predavač: Karlo Stojčević, RedPoint

Direktor je i član uprave transmedijske kreativne agencije RedPoint (Styria). Tijekom petnaestogodišnje karijere u prodaji, marketingu i tržišnim komunikacijama radio je kao licencirani broker, menadžer prodaje, direktor marketinga u Reliance Capital Inc (Kalifornija, SAD), regionalni direktor strateškog planiranja u internacionalnoj kreativnoj agenciji Publicis na brandovima HeinekenNestle, Renault (Hrvatska, Adriatic), business leader u internacionalnim kreativnim agencijama Leo Burnett i Saatchi&Saatchi na brandovima Samsung, Procter&Gamble, T-hrvatski telekom, Bonbon, WWF (Hrvatska, Bosna i Hercegovina). Ekspert je u transformaciji brandova, brand dijagnostici i strateškom planiranju, izradi brand komunikacijskih platformi te diferencirajućih kreativnih taktika.

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Poslovni centar znanja

Tel: + 385 1 6326 009
Mob: + 385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije