poslovna komunikacija

Kako telefonom ostvariti prodaju ili zaključiti posao

poziv,razgovor,telefon
Foto: Thinkstock
15.12.2014.
u 09:00

Na radionici projekta Poslovnog dnevnika, Poslovni uzlet, stručni predavači će obučiti polaznike kako uspješno koristiti telefon kao alat komunikacije u prodaji

Telefon je danas svakako glavni "kanal" interaktivne poslovne komunikacije zbog jednostavnosti, neposrednosti i relativno povoljne cijene.

No, upravo zbog toga što se svi njime koriste, telefonska komunikacija u prodaji daleko je zahtjevnija od prodajne komunikacije na sastancima, a posebno zato jer se prodajno osoblje rijetko bavi specifičnostima vještina telefonske komunikacije. Kako pojašnjava Gordana Matković, direktorica Educamixa – centra za razvoj ljudskih potencijala, a koji će biti zadužen za komunikacije, ovom prilikom, predstavit će se specifične vještine kojima djelatnik, u kontroli verbalne komunikacije putem telefona može utjecati na sugovornika kako bi ga smirio i usmjerio na opcije konstruktivnog razmatranja ponude. Analizirat će se faktori koji stranku mogu navesti na odbijanje i predavači će navesti osnovne rečenice koje se obično primjenjuju u postizanju dogovora. Što sve možete saznati na ovom predavanju? To je prije svega kako ostvariti uspješan razgovor s različitim ljudima te kako "asertivno" tražiti, dobiti i pružiti informacije.

Predavač Dražen Bosak iz Educamixa naučiti će polaznike kako upravljati konfliktnim situacijama te kako postavljati pitanja kako bi došli do pozitivnih ishoda. Svatko tko je u ovom biznisu mora i znati što reći kada situacija izmiče kontroli te kako upravljati vremenom telefonskog razgovora.

Sam predavač Dražen Bosak je poslovni savjetnik s višegodišnjim iskustvom, a profesionalno se bavio prodajom i marketingom 15-ak godina. Od 2002. godine radi kao predavač, edukator i poslovni savjetnik za razvoj i organizaciju prodaje i trening prodajnih, vještina.

Na području edukacija ima značajna međunarodna iskustva. Pohađao je ili vodio brojne seminare u Zagrebu, Budimpešti, ljubljani, Londonu, Bukureštu, Varšavi, Malagi, Malti, Milanu, Bratislavi, Pragu, San Franciscu, Clevelandu, Nashvilleu.. Održao je više stotina seminara. Spada u Savjetnike i trenere s rijetkom kombinacijom iskustva, znanja i specifičnih vještina. Posebno je učinkovit u rješavanju složenih poslovnih problema i situacija. Njegovi treninzi i radionice primarno uključuju osnovne i napredne prodajne tehnike – gdje u znatnoj mjeri koristi metodologiju Neuro-Lingvističkog Programiranja. No, kao poslovni savjetnik bavi se i problematikom implementacije CRM sustava: organizaciju baza podataka u prodaji i telemarketingu, poslijeprodajne aktivnosti i usluge kao i pristupe u zadržavanju kupaca.

Od nedavno su tome pridruženi i procesni pristup organizaciji prodaje, tehnike prodaje IT proizvoda i usluga te primjena Total Quality Managementa (TQM) u prodaji.

Na besplatne edukacije u Koprivnici, 30. siječnja 2015., prijavite se ovdje.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije