Sigurno se čuli za frazu "Vrijeme je novac", no što ta fraza znači kada ju pogledamo i primijenimo u svakodnevnom životu? Donosimo neke prijedloge koji bi vam mogli u pomoći u svakodnevici i možda vas uputiti da razmišljate na način koji će vam i ubuduće štedjeti novac. Krenimo od savjeta koji su više manje svima poznati.
Sastavljanje popisa
Svakako jedan od najčešćih savjeta u svakom planu štednje. Za početak je važno naglasiti kako organizacija vremena ima višestruki efekt. Zašto svi govore o nužnosti zapisivanja ideja, zadataka, obaveza? Radi se o jednostavnoj činjenici da na ovaj način prije samog odlaska u kupovinu donosimo trezvenu odluku o kupovini namirnica i proizvoda na koju ne utječu jarke i blještave reklame u supermarketima već realna potreba. Po supermarketu se krećemo ciljano i kraće se zadržavamo tamo čime smanjujemo mogućnost većeg (nepotrebnog) troška.
Kako krenuti? Za papir stavite okvirni popis namirnica, proanalizirajte ga i definirajte što vam je potrebno. Jednostavno, zar ne?
Koristite internet
Sljedeći korak nakon formiranja popisa može biti istraživanje. Istraživanje interneta, po pitanju akcija i ponuda sniženja zaista riznice informacija, može vam pomoći da otkrijete povoljne cijene raznih proizvoda u miru svoga doma. Pronađite ponude grupne kupovine, te svakako istražite kataloge pojedinih supermarketa s popisom artikala na akciji, najave rasprodaja i slično.
Kako krenuti? Koristite alat Pametne kune: Najpovoljnija kupnja.
Sigurno se čuli za frazu "Vrijeme je novac", no što ta fraza znači kada je proučimo i primijenimo u svakodnevnom životu? Donosimo neke prijedloge koji bi vam mogli u pomoći u svakodnevici i možda vas uputiti da razmišljate na način koji će vam i ubuduće štedjeti novac. Krenimo od savjeta koji su više manje svima poznati.
Sastavljanje popisa
Svakako jedan od najčešćih savjeta u svakom planu štednje. Za početak je važno naglasiti da organizacija vremena ima višestruki efekt. Zašto svi govore o nužnosti zapisivanja ideja, zadataka, obaveza? Radi se o jednostavnoj činjenici da na ovaj način prije samog odlaska u kupovinu donosimo trezvenu odluku o kupovini namirnica i proizvoda na koju ne utječu jarke i blještave reklame u supermarketima nego realna potreba. Po supermarketu se krećemo ciljano i kraće se zadržavamo tamo, čime smanjujemo mogućnost većeg (nepotrebnog) troška.
Kako krenuti? Za papir stavite okvirni popis namirnica, proanalizirajte ga i definirajte što vam je potrebno. Jednostavno, zar ne?
Koristite internet
Sljedeći korak nakon formiranja popisa može biti istraživanje. Istraživanje interneta, po pitanju akcija i ponuda sniženja zaista je riznica informacija, može vam pomoći da otkrijete povoljne cijene raznih proizvoda u miru svoga doma. Pronađite ponude grupne kupovine te svakako istražite kataloge pojedinih supermarketa s popisom artikala na akciji, najave rasprodaja i slično.
Kako krenuti? Saznajte više na Pametnoj kuni.