Jedan od najvećih hrvatskih proizvođača čipsa Kanaan, na koji je lani udicu neuspješno bacao i Atlantic Emila Tedeschija, u jakoj je konkurenciji velikih europskih proizvođača pokorio i tržište Mađarske gdje su njegovi proizvodi prepoznati kao “best buy” (najbolji omjer cijene i kvalitete), priopćili su jučer iz HGK. Donjomiholjačka tvrtka, koja je prije 15-ak godina u obiteljskoj garaži startala s tjesteninom, a danas u proizvodnji čipsa stoji uz bok velikih multinacionalki u regiji, na mađarskom je tržištu prisutna već 10 godina. S prosječnim godišnjim rastom prodaje od 25%, što je danas količina od 800 tona, u Mađarskoj suvereno drži već 10% tržišta, a za to su najzaslužniji visoka kvaliteta i povoljne cijene, ističe direktor tvrtke Zvonko Popović.
– Na bilo kojem tržištu dugoročno možete opstati jedino ako ste sposobni proizvesti konkurentan proizvod te strpljivo i pametno radite – kaže on. Iako je europsko tržište grickalica iznimno koncentrirano, Kanaan je u Mađarskoj dogovorio nove poslove za privatne marke čipsa za francuski Auchan i njemački Penny, dok najveću prodaju ostvaruje s privatnim markama za tamošnji Coop, CBA i Real. S godišnjom proizvodnjom većom od 4500 tona gotovih proizvoda trenutačno je i najveći izvoznik slanih grickalica iz Hrvatske u regiju.
>> Evo kako je iz osvete nastao čips, omiljena svjetska grickalica