Gast Furniture 2011.

Ključ uspjeha na tržištu - dobar dizajn i brendiranje

'Split.03.03.2011. Hrvatski dizajneri namjestaja izlozili su svoje ideje na sajmu GAST na splitskom Znjanu. Zanimanja za njihove proizvode nije nedostajalo. Kuhinja i blagovaona na izlozbenom prostoru
Foto: 'Ivo Cagalj/PIXSELL'
1/5
09.03.2011.
u 13:22

Domaći proizvođači mogu napraviti namještaj vrhunske kvalitete, a u suradnji s dobrim dizajnerima otvorit će im se vrata i domaćeg i stranog tržišta

Hrvatski proizvođači namještaja u stanju su napraviti proizvod vrhunske kvalitete, a u suradnji s kvalitetnim dizajnerima, otvaraju se vrata domaćeg, ali i stranog tržišta kojem je ova industrija orijentirana.

Važnost brendiranja
U namjeri da se što kvalitetnije povežu hrvatski dizajneri i proizvođači namještaja, na splitskom sajmu Furniture 2011. – Gast održan je stručni skup pod nazivom Hrvatski dizajn namještaja i opreme popraćen izložbom Hrvatski dizajn koje su organizirali Centar za dizajn Hrvatske gospodarske komore, Hrvatski interijeri i Studio dizajna te Arhitektonski fakultet u Zagrebu.
– Hrvatska ima tradiciju dizajna još od 19. stoljeća, pa dizajn ne trebamo stvarati, već ga razvijati. Strateški su nam ciljevi stvaranje svijesti o važnosti dizajna, povezivanje dizajnera s proizvođačima te povećanje i zadržavanje konkurentnosti hrvatskog namještaja i na domaćem i na inozemnom tržištu – rekla je Renata Ojurović iz Ministarstva regionalnog razvoja, šumarstva i vodnoga gospodarstva predstavljajući prvi akcijski plan za provedbu Strategije razvoja dizajna za koju je država izdvojila 500.000 kuna.
Luka Mjeda, predstavnik Centra za dizajn Hrvatske gospodarske komore, istaknuo je kako naši dizajneri ambalaže i grafičkog dizajna dobivaju zlatne medalje diljem svijeta. Na žalost, u dizajniranju namještaja još nemamo takav uspjeh. Istaknuo je i važnost brendiranja, za što je izvrstan primjer kravata Croata.
Ipak, među hrvatskim proizvođačima namještaja ima sve više dobrih primjera suradnje s domaćim dizajnerima. U to su se uvjerili i posjetitelji sajma na splitskom Žnjanu. Na više od 1500 kvadrata izložbenog prostora pozornost su im plijenile kuhinje, spavaće, dječje i radne sobe, uredski namještaj zanimljiva dizajna i iznimne kvalitete članova klastera Hrvatski interijeri.

Drvo je prvo
Hrvatska drvna industrija pod sloganom “Drvo je prvo” svoje mjesto na domaćem, pa i svjetskom tržištu, traži ekoproizvodima. Umjesto lakiranja, rabi se bioulje, nema otrovnih ljepila ni nikakvih štetnih tvari, što bi nam, uz prepoznatljiv dizajn i brendiranje, trebalo osigurati sigurnu poziciju.
Sudeći po reakcijama posjetitelja na Gastu, na dobrom smo putu.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije