S prevezenih ukupno 9 823 683 putnika i 2 451 097 vozila u 2013. godini bijela flota Jadrolinije ostvarila je povećanje prometa od jedan posto u odnosu na godinu prije, a oko pet posto rasta prometa u prvom tromjesečju 2014. u odnosu na isto razdoblje lani pokazuju da će se trend rasta prijevoza putnika i vozila nastaviti, osobito jer se očekuje dobra turistička godina. Optimistična je to najava čelnih ljudi Jadrolinije, predsjednika uprave Alana Klanca i predsjednika Nadzornog odbora Pavla Komadine, koji su danas u Rijeci predstavili rezultate poslovanja nacionalnog putničkog brodara koji je lani ostvario brutto dobit od 1,7 milijuna kuna. Flota Jadrolinije od 48 plovila, brodova, trajekata i katamarana najmlađa je na Sredozemlju, jamči visoki standard prijevoza, a nacionalni brodar ima važnu ulogu u životu otočkog stanovništva i hrvatskog turizma.
Inače, u Jadroliniji je od ukupno 1626 zaposlenih 1186 pomoraca na brodovima, 440 je zaposlenih na kopnu, a tijekom sezone planiraju zaposliti još 120 ljudi.
Kao ključne točke u poslovanju i razvoju Jadrolinije od kad je u svibnju lani imenovana nova uprava istaknuta je dodjela koncesija za obavljanje linijskog pomorskog prometa na 20 trajektnih i šest brzobrodskih linija čime se, kazao je Komadina, Jadrolinija stabilizirala i osigurala vrijeme da se dobro pripremi za dolazak konkurencije. Strani brodari, naime, od početka 2017. godine, moći će pod jednakim uvjetima kao i hrvatski brodari, ploviti na domaćim linijama. U toj će "utakmici" veliki plus na strani Jadrolinije biti i četiri nova trajekta koji se grade u Uljaniku, a iako gradnje kasne, prva dva broda bit će u prometu početkom ljeta, a druga dva uključit će se u plovidbu usred turističke sezone.
Za ovo je ljeto, zahvaljujući suradnji brodara i jadranskih županija i gradova, "spašena" i dužobalna linija Rijeka - Dubrovnik koju će održavati brod Liburnija. Prinove u floti značit će i rashodovanje nekih starih brodova čime će se smanjiti troškovi. Istodobno, najavio je Klanac, Jadrolinija se odlučila i za ispitivanje mogućnosti tehnološkog unapređenja postojeće flote implementacijom LNG-a kao goriva za trajekte pa slijedi izrada studije isplativosti za taj projekt.
>> I za splitske katamaranske linije prodaja karata online