"Dijamanti hrvatskog gospodarstva"

Kotromanović: Oduprijet ćemo se jakim uvozničkim lobijima

Ante Kotromanović
Foto: Davor Višnjić/Pixsell
30.01.2015.
u 15:15

Među hrvatske "dijamante" ubrajaju se tvrtke iz vojne industrije, prehrambenog sektora, tekstilne industrije, farmaceutike, tvrtke s tradicijom duljom od sto godina te nove tehnološke tvrtke

Okrugli stol pod nazivom "Dijamanti hrvatskog gospodarstva" održan je danas u organizaciji Poslovnog dnevnika, a sudionici su zaključili kako unatoč recesiji i teškim uvjetima poslovanja, u hrvatskom gospodarstvu još uvijek ima značajan broj uspješnih tvrtki koje bi uz malo više razumijevanja države mogle ostvarivati još bolje rezultate.

Među hrvatske "dijamante" ubrajaju se tvrtke iz vojne industrije, prehrambenog sektora, tekstilne industrije, farmaceutike, tvrtke s tradicijom duljom od sto godina te nove tehnološke tvrtke, a svoj uspjeh zasnivaju na različitim strategijama, od uspješne suradnje s državom do stvaranja konkurentnih izvoznih proizvoda.

– Shvatili smo da domaća vojna industrija ima mnogo potencijala i odlučili smo se oduprijeti jakim uvozničkim lobijima i poduprijeti domaće proizvođače, s kojima smo uoči pristupanja Hrvatske EU potpisali nekoliko ugovora na sedam godina. Mi živimo od tih ljudi i njihova rada i odlučili smo da ćemo kupiti njihove proizvode po svaku cijenu. Ako je naša puška 30 posto lošija od uvozne, odlučili smo je kupiti i doraditi, kako bi ona jednog dana bila konkurentna i za izvoz. Upravo to smo napravili s puškom VHS-2 i uspjeli smo je prodati i u inozemstvo – rekao je ministar Ante Kotromanović.

Osim Kotromanovića, na okruglom stolu sudjelovali su Milka Kosanović, direktorica odnosa sa članstvom Hrvatske udruge poslodavaca, Subeije Kalo iz DOK-ING-a, predsjednik uprave Zvečeva Marin Pucar, Davor Sabolić, predsjednik uprave Čateksa i Karlo Stojčević iz Red Pointa.

Prehrambena industrija na ovim prostorima razvija se dulje od sto godina i drago mi je da se politika vraća industriji. Mi smo gradili tradiciju koja nam je otvorila i vrata Tescoa, a događa se da su nam najveće tržišne udjele uzele strane kompanije sa svojim brendovima. Stoga smatram da hrvatsku javnost treba snažnije senzibilizirati, od vrtića ih učiti da promoviraju i odabiru domaći proizvod koji je kvalitetan i osigurava rast gospodarstva – rekao je predsjednik uprave Zvečeva Marin Pucar.

>> Hrvatski vojnik: Kupujmo domaće zaživjelo u HV-u

Komentara 1

BJ
Bjelovar112
11:08 31.01.2015.

da rijesi problem Bjelovarskog transportera nema vremena ali da promovira crpke to se nadje zalosno da si zaboravio tko si ili ti je nametnuta titula branitelja

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije