Kozmetička linija

H&M Beauty od srpnja u zagrebačkom Arena centru

HM
Foto: HM.com
26.06.2015.
u 19:00

Čelnik H&M-a Karl-Johan Persson ističe da su proizvodi H&M beauty linije premium artikli u prodaji tog lanca

Prodavaonica švedskog trgovačkog lanca Hennes & Mauritz (H&M) u zagrebačkom Arena centru bit će prva među 14 prodajnih lokacija na hrvatskom tržištu u kojoj će ta kompanija ponuditi svoju novu kozmetičku liniju H&M Beauty, koja će s početkom srpnja biti dostupna u 900 trgovina na 40 tržišta. Upravo je ta trgovina, moguće i zbog toga što ima najveću kvadraturu, bila izabrana za otvaranje prvog kozmetičkog odjela u nekom od prodajnih prostora H&M-a u Hrvatskoj, što je realizirano u ožujku 2014.

Novi brend

Kompanija je, naime, u svom privremenom polugodišnjem izvješću za financijsko razdoblje prosinac 2014. – svibanj 2015., objavljenom u četvrtak, najavila da će postupno od srpnja novi kozmetički brend uvoditi u 900 trgovina u 40 zemalja te i na online kanalu. Da se i Hrvatska našla na listi odabranih 40 tržišta, za Poslovni dnevnik potvrdio je Danilo Drobnjak, menadžer zadužen za odnose s javnošću na tržištima Hrvatske, Slovenije i Srbije.

Karl-Johan Persson, predsjednik uprave H&M-a, uz najavu novog asortimana na policama 900 trgovina sa širokom paletom šminke te proizvoda za njegu tijela i kose, ističe da je riječ o premium proizvodima te liniji ECOCERT odobrenih održivih proizvoda. Za Perssona je novi brend H&M Beauty jedan od ilustrativnih primjera novih ulaganja kojima se udovoljava zahtjevima kupaca.

Snažna ekspanzija

Uz novi kozmetički program, Persson za drugi dio godine najavljuje pokretanje projekta online prodaje za područje Švicarske. Podsjeća da su u ožujku i travnju otvorili osam novih H&M online tržišta (Poljska, Portugal, Rumunjska, Češka, Bugarska, Slovačka, Mađarska i Belgija), gdje su već prvi tjedni pokazali izvrsnu prihvaćenost te da im je taj model prodaje trenutačno razvijen u 22 države. Do kraja godine nastavlja se snažna globalna ekspanzija s obzirom na to da su u H&M-u zacrtali otvaranje 400 trgovina, a posebno se, ističe Persson, vesele ulasku na dva velika tržišta, to su Indija i Južna Afrika. H&M zapošljava 112.000 djelatnika, do kraja godine imat će više od 3000 trgovina.

>> Evo kako nositi dizajnerske komade o kojima bruji cijeli modni svijet

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije