Dani kreativnosti i inovativnosti na jednom će mjestu okupiti ljude iz poslovnog sektora, medije, politiku i javni sektor kako bi se smislilo najkvalitetniji način za ostvarenje održivog razvoja. Cijelu su ideju pokrenuli u udruzi MRAK, kojom predsjeda Ivana Nikolić Popović, kreativka u slobodno vrijeme i direktorica agencije Indigo komunikacije. Pokrenula je projekt, kaže, jer su željeli približiti \"neozbiljne\" kreativce vrlo ozbiljnim poslovnim ljudima. Tako je pokušala oslikati kako se u Hrvatskoj doživljava kreativna industrija, koja još nije zauzela mjesto koje ima u razvijenim ekonomijama.
– Kreativce se doživljava kao dodatni trošak, a ne kao sastavni dio proizvodnog procesa – kaže Ivana koja se nada da će konferencija koja se organizira pod pokroviteljstvom predsjednika Ive Josipovića nametnuti kreativnu industriju kao neizostavan dio svakog proizvoda i sektora.
Konferencija će ove godine okupiti iskusne poslovnjake, među kojima i direktoricu Colliers Internationala u Hrvatskoj Vedranu Likan.
– Teška situacija od nas iziskuje da izađemo iz okvira poznatog i razmišljamo kreativno kako bismo preokrenuli negativan trend i kreirali novu energiju i dodanu vrijednost – zaključuje Vedrana Likan.
>>Žene pokrenule većinu korisnih javnih projekata