novi igrač

Kućica na drvetu u pohodu na tržište maloprodaje igračaka

Lego igračke
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
16.06.2014.
u 09:38

Iza brenda stoji tvrtka Prodis maloprodaja, sestrinska kompanija Prodisa u vlasništvu Milivoja Librenjaka i Jerka Čičin-Šaina

 Na turbulentnom tržištu igračaka, s kojeg je u veljači nestao One2play, svoj dio kolača tražit će brend Kućica na drvetu. Početkom lipnja u dva zagrebačka i splitskom City Centru otvorene su prodavaonice dječjih igračaka na čijim su policama brendovi Lego, Disney, Play-Doh, Monopoly, Brio, Fisher Price, Bburago...

Iza brenda stoji tvrtka Prodis maloprodaja, sestrinska kompanija Prodisa u vlasništvu Milivoja Librenjaka i Jerka Čičin-Šaina. Obojica nekadašnji zaposlenici Unilevera, nakon odluke te multinacionalne kompanije da se distribucija za Hrvatsku i Sloveniju “outsourcea”, osnovali su Prodis i preuzeli posao. Budući da je od 2010. Prodis počeo s veleprodajom igračaka od kojeg je u 2012. imao 0,9 milijuna kuna dobiti, ulazak u maloprodaju predstavlja vertikalno integriranje tvrtke. Simbolizam imena nije slučajan, objašnjava Milivoj Librenjak.

– Kućica na drvetu treba i djeci i odraslima jer bismo svi mi povremeno trebali pobjeći na mjesto na kojem stanuju mašta, dobre i pozitivne emocije – kaže. 

>> One2play propao: 'Pregovarali smo 15 mjeseci, nismo uspjeli'

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije