Na turbulentnom tržištu igračaka, s kojeg je u veljači nestao One2play, svoj dio kolača tražit će brend Kućica na drvetu. Početkom lipnja u dva zagrebačka i splitskom City Centru otvorene su prodavaonice dječjih igračaka na čijim su policama brendovi Lego, Disney, Play-Doh, Monopoly, Brio, Fisher Price, Bburago...
Iza brenda stoji tvrtka Prodis maloprodaja, sestrinska kompanija Prodisa u vlasništvu Milivoja Librenjaka i Jerka Čičin-Šaina. Obojica nekadašnji zaposlenici Unilevera, nakon odluke te multinacionalne kompanije da se distribucija za Hrvatsku i Sloveniju “outsourcea”, osnovali su Prodis i preuzeli posao. Budući da je od 2010. Prodis počeo s veleprodajom igračaka od kojeg je u 2012. imao 0,9 milijuna kuna dobiti, ulazak u maloprodaju predstavlja vertikalno integriranje tvrtke. Simbolizam imena nije slučajan, objašnjava Milivoj Librenjak.
– Kućica na drvetu treba i djeci i odraslima jer bismo svi mi povremeno trebali pobjeći na mjesto na kojem stanuju mašta, dobre i pozitivne emocije – kaže.
>> One2play propao: 'Pregovarali smo 15 mjeseci, nismo uspjeli'