Ledo je otpremio prvu pošiljku sladoleda na veliko američko tržište i time ostvario značajan iskorak u izvoznoj strategiji kompanije. Do izvoza sladoleda došlo je na osnovi sporazuma o suradnji, koji je za 2015. i 2016. godinu Ledo potpisao s američkim trgovačkim lancem Kroger, drugim po veličini trgovcem u SAD-u i petim na svijetu koji u svom sastavu ima 3400 trgovina različitih formata po cijelom SAD-u.
Suradnja između Leda i američkog trgovca Krogera započela je u segmentu sladoleda na štapiću u multipaku, koji su proizvedeni pod vlastitom premium markom ovog trgovačkog lanca naziva ''Private Selection.
Hrvoje Kraljević, predsjednik Uprave Leda, je istaknuo:
- U proteklih dvadesetak godina Ledo je ostvario iznimne rezultate i vrlo visoke tržišne udjele u regiji. Ujedno je u zadnjem periodu, naročito ulaskom Hrvatske u članstvo EU, Ledo dodatno napravio iskorak i na nova tržišta izvan regije. Uz rast prodaje i profita te povećanje efikasnosti zbog ekonomije obujma, učenje i stjecanje iskustva u poslovanju na međunarodnom tržištu višestruko koriste kompaniji i svim njezinim zaposlenicima.
>> Zagrepčani najveći sladoledoljupci, u Maksimiru 23. svibnja i prvi praznik sladoleda
Bravo! Samo nam izvoz može poboljšati situaciju, a pogotovo nam je šansa s prehranom jer stvarno, osim najboljeg sladoleda i vode na svijetu, imamo masu odličnih stvari. Npr Kraševe čokoladne napolitanke ili paški sir zaslužuju biti na policama svakog trgovačkogg lanca koji drži do sebe.