Deseta obljetnica

Lidl usporava širenje u Hrvatskoj, jača privatne marke

Staff member Violeta Greco sits at the cash register in a branch store of supermarket food discounter Lidl in Stuttgart, Germany, 3 March 2015.
Foto: DPA/PIXSELL
02.04.2016.
u 12:45

Lani smo rasli u svakom pogledu, s dobiti, prihodima, zaposlenima, dobavljačima – i ostvarili više od zacrtanih ciljeva, kaže Boris Lozić

Nakon akvizicija koje su obilježile hrvatsku maloprodaju, Lidl se taman pozicionirao gdje treba i s još 10-15 trgovina doseći će optimum, kazao je jučer predsjednik uprave Lidla Hrvatska Boris Lozić.

Rezultate poslovanja u 2015. u Lidlu još ne objavljuju, no Lozić tvrdi da su rasli u svakom pogledu, s dobiti, prihodima, zaposlenima i dobavljačima – i ostvarili i više od zacrtanih ciljeva. Sada su usmjereni na privatne marke koje u 89 dućana Lidla čine 85% asortimana i odlično su prihvaćene od kupaca, milijun njih tjedno. To je i jedan od razloga što je u povodu 10. godina Lidla u RH jučer lansirana kampanja “Vi ste potvrdili”.

Neovisno testiranje 256 Lidlovih brendova tzv. blind test metodom na 5900 ispitanika u 800 kućanstava pokazalo je da je čak 73% njih ocijenjeno vrlo dobrim ili odličnima. 

Komentara 12

DU
Deleted user
08:39 03.04.2016.

Lidl je ok...ali kao poslodavac nisu normalni ...u Vukovarskoj u ZG su jadnim ljudima naprcili slusalice na glavu....katastrofa....blagajnik je svako malo ometen dok radi sa lovom na blagajni....da ne velim koliko je to nezdravo jer su bezicne....koji je to pametnjakovic smislio trebalo bi ga nagraditi vandrednim otkazom....

PI
pile74
01:33 03.04.2016.

...jacanje svojih brandova na ustrb domacih proizvoda jer u lidlu i slicnima je 20%domacih proizvoda.treba tih 800 kucanstava pitati da li znaju odakle su ti proizvodi sto kupuju i da sutra i oni mogu ostati bez posla zbog takvo"dobrih"trgovaca(jer najvjerovatnije netko i od njih radi u nekoj proizvodnji,necega sto bi se moglo naci na policama lidla) sto prodaju kvalitetne robne marke...ali iz uvoza ili jos bolje koliko hrv.proizvoda lidl prodaje u drugim zemljama u kojima posluje i koliko je pridonio napretku gospodarstvu Hrvatske...

TH
than
01:02 03.04.2016.

Pa objektivno i nisu nesto jeftiniji, samo je pitanje gdje loviti akciju. Radnici su im istina vise placeni, ali zato letaju od blagajne, preko skladista, do postavljanja robe pa do odjela gdje se kruh pece.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije