HPB je predstavio vizualni identitet i logotip buduće Nove hrvatske banke koji je usklađen s njihovim i naglašava povezanost s HPB Grupom.
Nakon što je Hrvatska poštanska banka preuzela 100-postotni udio u bivšoj Sberbanci, pokrenut je pripremni proces rebrendiranja i javnosti je predstavljeno buduće ime banke - Nova hrvatska banka.
– Kompletna kreativna rješenja su u izradi te se pripremaju koraci za početak njihove primjene nakon završetka sanacije. Novo ime i vizualni identitet buduće Nove hrvatske banke koristit će se do završetka integracije u HPB što predstavlja proces čije trajanje se okvirno procjenjuje na oko godinu dana, međutim zbog priprema za uvođenja eura koje se upravo odvijaju u obje banke, očekivano pripajanje, zbog složenosti procesa, planirano je nakon službenog usvajanja euro valute – kažu u HPB-u.
Održavanje skupštine dioničara najavljeno je u roku od mjesec dana, nakon čega bi banka trebala i formalno promijeniti naziv u Nova hrvatska banka d.d. te nastaviti djelovati kao zasebna pravna osoba unutar HPB Grupe.
U međuvremenu se u poslovanju banke situacija normalizirala te se s klijentima online i u poslovnicama posluje redovno i bez zastoja.