Među pet tisuća izlagača iz cijelog svijeta, koji od danas do srijede nastupaju na najvećem skupu svjetske turističke industrije World Travel Marketu, tradicionalno se predstavlja i hrvatski turizam. Hrvatska turistička zajednica s dvadesetak suizlagača zakupila je izložbeni prostor od tristotinjak četvornih metara, predviđeni su brojni razgovori s partnerima, a već danas će se hrvatski ministar turizma i direktor Hrvatske turističke zajednice, među ostalima, susresti i s turističkim čelnicima Velike Britanije i Španjolske.
Predviđene su i posebne prezentacije Kvarnera i Rijeke, kao destinacije kulture 2020., a po prvi puta zasebno nastupa i Splitsko-dalmatinska županija čije su destinacije, uz dubrovačko-neretvanske, za Britance među najpopularnijima u Hrvatskoj. Hrvatsku je ove godine do 23.listopada posjetilo oko 880.000 gostiju s Otoka, a što će se događati u 2020. prilično ovisi i o razvoju događaja s Brexitom, zbog kojeg je nad WTM-om puno upitnika.
Londonska burza turizma ove se godine, inače, održava 40. put, a lani je na tom skupu turističkih profesionalaca sa svih kontinenata održano oko milijun sastanaka. Poslovni susreti rezultirali su ugovorima vrijednima oko tri milijarde funti.