U prvom tromjesečju ove godine više od 245 tisuća novih Vipovih korisnika prepoznalo je prednosti i vrijednost koju im donose Vipove usluge i proizvodi te tako pridonijeli Vipnetovim poslovnim rezultatima u prvom kvartalu ove godine. Ukupan broj Vip korisnika povećan je za 5,2 posto, na 2,6 milijuna, u odnosu na prvo tromjesečje 2009. godine. Također, broj korisnika Vipova bežičnog broadbanda porastao je za 75 posto, na više od 145 tisuća korisnika te je Vipnet na kraju prvog tromjesečja i dalje tržišni lider u bežičnom broadbandu. Unatoč konkurentnom okruženju sa stopom mobilne penetracije u Hrvatskoj od 136,7 posto, Vipnet je zadržao značajni tržišni udjel od 43,7 posto krajem ožujka 2010. godine. Izvijestila je danas Telekom Austria Grupa u Beču, čiji je član i hrvatski mobilni operater.
- Stalni rast broja korisnika Vipa i našega tržišnog udjela na iznimno konkurentnom tržištu te pojačano vodstvo u bežičnom broadbandu dokazuju kako korisnici prepoznaju prednosti koje nudimo. Uspjeli smo nastaviti s ulaganjima unatoč izazovnim ekonomskim uvjetima jer ne želimo dozvoliti usporavanje tehnološkog razvoja i inovacijskog ciklusa. I u ovim kvartalnim rezultatima vidi se utjecaj kriznog nameta mobilnim operaterima, ali vjerujemo u njegovo skoro uklanjanje kao poticaj industriji koja je veliki generator BDP-a. Špekulacije o zabrani prepaid telefoniranja na način kako ga danas poznajemo razlog su za veliku zabrinutost zbog negativnog utjecaja na telekom industriju, distributivne lance, radna mjesta, a u konačnici i na državni proračun – istaknuo je Mladen Pejković, predsjednik uprave Vipneta.
Rast broja pretplatnika od 9,3 posto u prvom tromjesečju 2010. godine djelomično je ublažio smanjenje prosječnoga mjesečnog prihoda po korisniku (ARPU) na 11 eura zbog općenitog pada kupovne moći kao rezultat nepovoljne ekonomske situacije na tržištu.
U prvom kvartalu ove godine Vipnet je uprihodio 100,3 milijuna eura u odnosu na 105,4 milijuna eura, prvenstveno zbog manje potrošnje korisnika, dodatnih marketinških pogodnosti, roaming regulacije te novih cijena terminacije poziva u mobilnu mrežu.
Troškovno orijentirane aktivnosti utjecale su na smanjenje operativnih troškova za 2,6 posto i tako ublažile efekt nameta od šest posto na usluge mobilne telefonije, što je pomoglo u zaustavljanju smanjenja operativne dobiti (EBITDA) na 28,8 milijuna eura u prvom kvartalu ove godine.
Dobit prije kamata i poreza (EBIT) u prvom tromjesečju 2010. godine je iznosila 12 milijuna eura. U istom razdoblju Vipnet je uložio 15 milijuna eura u dugoročnu strategiju osiguravanja kvalitete usluga i pokrivenosti Vip mrežom te inovativnih proizvoda i usluga u skladu s potrebama korisnika.
Point of wiew Morali su. Morali.