DIREKTOR HOTELA ISTRA I KATARINA

Matko Vrdoljak: Važno je poštovanje

vrdoljakk-txt.jpg
Foto: Duško Marušić
09.08.2008.
u 11:43

Turistička je sezona. Gosti koji dolaze u našu zemlju sve su zahtjevniji, a prvi tko im mora biti na usluzi jest čovjek. Zato se od kadrova u turizmu zahtijeva puno, a vrlo ih je malo prepoznatljivih. Svi koji su barem jednom bili na Crvenom otoku kraj Rovinja sigurno su upoznali direktora tamošnjeg hotela Istra  Matka Vrdoljaka. Turizmom se počeo baviti još u srednjoj školi  s 15 godina.  

Na menadžerskim je funkcijama u turizmu posljednjih 20 godina. Direktor je hotela Istra na otoku Sveti Andrija i hotela Katarina na otoku Sveta Katarina, koji su u vlasništvu Maistre. A ovih dana, ali i već dulje vrijeme, s obzirom na to da je sezona dulja, posla ima puno.

Za vrijeme žetve nema odmora, pa smo i naziv sezonsko poslovanje izbacili iz uporabe, jer radimo najmanje deset mjeseci i jedva stignemo iskoristiti godišnje odmore. Slobodnog vremena što mi ostane koristim za trenutke uživanja, obilazak hotela i u prirodnim ljepotama otoka.

Niti zimi nema pretjerana odmora, jer se rade pripreme i planovi, ali ga se ipak više nađe za obitelj, pa i koju lignju s mula  kaže Vrdoljak. O svojoj prepoznatljivosti među gostima ne želi pretjerano pričati, ali upućuje na to da je za menadžera u turizmu bitno da zrači pozitivnom  energijom i bude maksimalno angažiran.

Naravno da je škola temelj koji treba svakodnevno nadograđivati iskustvom iz dnevnih poslovnih akcija. Važno je ne ponavljati prethodno učinjene pogreške već nadograđivati svoj posao kvalitetom i kreativnošću.

Menadžeri u turizmu moraju uz obrazovanje biti i dobri psiholozi, kreativci, animatori, vizionari..., odnosno ljudi pozitivne energije koju moraju prenijeti na svoje zaposlenike, goste, pa i poslodavca. I posao odraditi što bolje mogu  tvrdi Vrdoljak i nastavlja:  Kod prodaje je vrlo bitna i vjera u proizvod.

Treba i što bolje odraditi dogovoren posao, a kada stekneš povjerenje kupaca, sve ide lakše. Ne smiješ se opustiti jer se brzo vraćaš na početak, a povratak je težak. Danas se svakodnevno treba prilagođavati kupcu. Kupca ne čekaš već ideš prema njemu.

No tvrdi da je posao sklop raznih struka, gdje malo tko može biti na svim područjima obrazovan i iskusan, pa je timski rad veoma bitan. Od jutra je veoma dinamično i puno iznenađenja pa je brzo donošenje odluka i rješenja svakodnevica. Očekivanja? Svaki dan, mjesec, godina mora biti bolja od prošle i to je sve.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije