CILJANI MARKETING

Mijenjaju politiku: Facebook želi pružiti korisnicima više kontrole njihovih podataka

Ilustracija
Foto: DADO RUVIC/REUTERS/PIXSELL
20.08.2019.
u 20:03

Ti podaci sadržavaju i jednu vrstu aparata koji se koristi za povezivanje, njegov tip i zemljopisni položaj što omogućuje Facebooku da ponudi ultra ciljane reklame, koje se skuplje prodaju tvrtkama i ključni su izvor prihoda društvene mreže.

Facebook je u utorak objavio da će promijeniti svoju dosadašnju politiku i dopustiti korisnicima da vide i kontroliraju podatke koje druge internetske stranice i aplikacije dijele s društvenom mrežom kako bi poboljšale ciljani marketing, čime tvrtka želi pokazati da jača zaštitu osobnih podataka svojih korisnika.

To je objavljeno manje od tjedan dana nakon novih objava o postupcima najveće društvene mreže na svijetu koja je priznala transkripte razgovora nekih korisnika, nakon što ih je dugo nijekala. Uz novo obilježje uvedeno u utorak, Facebook objašnjava da želi korisnicima vratiti kontrolu nad njihovom podacima.

Odsada će korisnici moći odlučiti hoće li ili ne podaci koje Facebook preuzima od aplikacija ili web stranica trećih strana biti povezani s njihovim računima na društvenoj mreži.

"Obično koristimo te podatke za predlaganje reklame u vezi traženih proizvoda ili informacija. Ali čini nam se važnim pružiti veću transparentnost i kontrolu našim korisnicima u vezi te vrste podatka", objasnila je tijekom online konferenciji za novinare Stephanie Max, voditeljica razvoja funkcionalnosti.

Ove nove postavke privatnosti pokrenute su u utorak u Irskoj, Španjolskoj, Južnoj Koreji, a globalno će se proširiti sljedećih mjeseci i omogućit će svakom korisniku da odluči hoće li svi ili samo dio podataka koje Facebook preuzme drugdje moći biti povezani s njegovim osobnim računom.

Te informacije, koje američka skupina prikuplja posvuda, na web stranicam, e-trgovini, na aplikacijama, ili web stranicama za tisak, putem alata koje Facebook stavlja na raspolaganje drugim reklamnim i tvrtkama koje prate promet ili pretraživanje proizvoda.

Ti podaci sadržavaju i jednu vrstu aparata koji se koristi za povezivanje, njegov tip i zemljopisni položaj što omogućuje Facebooku da ponudi ultra ciljane reklame, koje se skuplje prodaju tvrtkama i ključni su izvor prihoda društvene mreže.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije