S ulaskom u Novu godinu velik broj kompanija promijenio je ljude koji
njome upravljaju, što zbog krize, što zbog svog restrukturiranja. Isto
je učinila i M SAN Grupa koja je na čelo uprave posjela svog
dugogodišnjeg zaposlenika Miroslava Huzjaka. On je član M SAN Grupe
zadnjih deset godina i vrlo je brzo postao jedna od ključnih figura u
razvoju tvrtke. Zaslužan je za prve formalne ugovore s principalima s
kojima i danas uspješno posluju, a prošle četiri godine vodio je
cjelokupno komercijalno poslovanje M SAN Grupe u Hrvatskoj i u regiji.
– U nekim kompanijama smjene su se dogodile zbog neostvarenih rezultata
ili neispunjenih očekivanja, no to je dio poslovanja, pogotovo
karakterističan za krizna razdoblja.
Kod nas je ovo logičan nastavak procesa koji su započeti prije nekoliko
godina, jer rast i razvoj firme nužno dovode do promjena u strukturi –
objašnjava Miroslav Huzjak koji je na čelo uprave došao u vrijeme
najgore krize. To ga ne plaši jer smatra da tim ljudi koji je sada na
čelu tvrtke može uspješno voditi poslovanje i u najzahtjevnijim
uvjetima.
– Ne smijemo dopustiti da nam kriza definira sve aspekte poslovanja, no
ne smijemo se ni praviti kao da se ništa ne događa. Već sredinom prošle
godine počeli smo prilagođavati poslovanje novim tržišnim uvjetima i
vjerujem da smo spremnije od većine dočekali krizu – tvrdi Huzjak.
Desetljeće u M SAN Grupi i izvrsno poznavanje poslovanja svakako će mu
olakšati nove dužnosti. No, to znači i da rezultati moraju biti
vidljivi odmah, ističe Huzjak, pa to povećava pritisak i odgovornost.
– Povećanje operativne efikasnosti moj je prvi i osnovni cilj. Mi smo
već godinama vodeći distributer IT proizvoda i potrošačke elektronike u
regiji, no to ne znači da nema prostora za poboljšanje. Prvenstveno se
to odnosi na poslovanje izvan Hrvatske gdje moramo efikasnije
iskorištavati svoje prednosti u odnosu na konkurenciju. Povezivanje
svih firmi u regiji, ne formalno, već operativno u jedinstvenu cjelinu,
optimizira lanac dobave, smanjuje ukupne troškove grupacije i čini je
konkurentnijom – kaže Huzjak.
Razumijevanje za ljude s kojima se upravlja te sposobnost da se svi
usmjere prema zajedničkom cilju, od velike su važnosti za predsjednika
uprave.
– U tome osobno imam sreće jer vodim izuzetno sposoban i motiviran tim
koji razumije poslovanje i tržište te posjeduje potrebnu kombinaciju
znanja i iskustva. Poznavanje tržišta i poslovanja svakako je
dobrodošlo, no još su važniji integritet i pošten odnos prema tvrtki i
partnerima – ističe Miroslav Huzjak.
Najvažnije je ustrajati