PROMO

MSC Cruises potpisao pismo namjere za izgradnju prototipa nove generacije za četiri nova broda

MSC Cruises
Foto: PR FOTO
1/3
PR
Autor
PR članak
09.04.2016.
u 08:00

Kompanija proširuje svoj 9 milijardi eura vrijedan investicijski plan na 11 novih brodova

MSC Cruises je ranije danas objavio potpisivanje pisma namjere sa brodogradilištem STX France za izgradnju do četiri broda na LNG pogon bruto tonaže 200.000. Ova četiri broda gradit će se po nacrtu unaprijeđenog prototipa nove generacije te će činiti „World“ klasu brodova MSC Cruises-a. Isporuka prvog se očekuje u 2022. godini. Vijest je svečano objavljena u Elizejskoj palači u prisustvu francuskog predsjednika Françoisa Hollandea, osnivača MSC grupe, Gianluigija Apontea, kao i izvršnog direktora STX France-a, Laurenta Castainga.

MSC Cruises prva je globalna kompanija za kružna putovanja koja je usvojila investicijski plan ovakvog opsega: u razdoblju dužem od 10 godina (2014.-2026.) očekuje se dostava ukupno 11 brodova nove generacije. Nova narudžba zahtijeva dodatnu investiciju od gotovo 4 milijarde eura, čime ukupna vrijednost investicijskog plana kompanije doseže iznos od 9 milijardi eura.

Izvršni predsjednik MSC Cruises-a, Pierfrancesco Vago, izjavio je kako je kompanijin investicijski plan odraz konstantne predanosti inovacijama; partnerstvo sa brodogradilištem STX France rezultiralo je u još jednom potpuno novom prototipu – već šestom u povijesti MSC-a. Novi prototip „World“ klase brodova predstavit će brojne industrijske novitete: od futurističkog dizajna do najmodernije pametne tehnologije na moru s naglaskom na zaštitu okoliša (pogon na ukapljeni prirodni plin).

Četiri broda za koje je potpisano pismo namjere – dvije sigurne i dvije dodatne narudžbe – bit će dostavljeni 2022., 2024., 2025. i 2026. godine. Bruto težina će im iznositi više od 200.000 tona, imat će 2.700 kabina, a moći će ugostiti oko 5.400 putnika (na bazi dvokrevetnih kabina).

Investicijski plan MSC Cruises-a uključuje narudžbu 2 broda klase Meraviglia i dodatna 2 klase Meraviglia-plus u brodogradilištu STX France, te narudžbu do 3 broda klase Seaside u brodogradilištu Fincantieri, Italija. Dodatno, plan obuhvaća sada već realiziran „Renesansni program“ obnove 4 od ukupno 12 brodova kompanijine flote, a kojeg je odradio Fincantieri.

Želite prijaviti greške?