DANI KOMUNIKACIJA

Na natjecanja kreativnih komunikacija IdejaX i Mixx prijavljena 183 rada

Dani komunikacija
16.05.2014.
u 13:29

U okviru najznačajnije hrvatske marketinške manifestacije Dani komunikacija natjecanje IdejaX nagrađuje najkreativnije radove bez obzira na vrstu medija, a natjecanje Mixx nagrađuje najbolje radove u digitalnim medijima

U sklopu Dana komunikacija koji se ovaj vikend održavaju u Rovinju i ove se godine dodjeljuju nagrade Mixx i IdejaX. Nagrada Mixx dodjeljuje se za najbolje digitalne kampanje, a za nju ove godine konkurira 60 radova. Za nagradu X natječu se 123 rada što je 17 radova više nego lani, a ova se nagrada dodjeljuje najboljim kreativnim dostignućima bez obzira na vrstu medija.

Kod natjecanja Ideja X najveći broj prijava je zabilježen u kategorijama: Telekomunikacijske usluge, Samopromocija i korporativne komunikacije te Najbolja cjelovita kampanja. Radove je prijavilo 36 agencija koje su radile na kampanjama za 74 različita oglašivača. Pristigle radove komentirao je Jakov Vilović, predsjednik žirija nagrade X: "Veći je broj prijava i, što je važnije, veći je broj kvalitetnih radova. Osim poslovično kreativnih kategorija samopromocije i društvenih akcija, ove godine imamo hrabrih i zanimljivih radova gotovo u svim kategorijama tako da je žiriranje bilo pravi izazov i užitak."

Za nagradu Mixx ove godine bori se 19 agencija koje su prijavile radove za 42 oglašivača. Kategorije s najviše prijavljenih radova su Brand Awareness Campaign, Website, Content Marketing and Social Media. Predsjednik žirija nagrade Mixx Vanja Bertalan je izjavio: "Zadovoljan sam ovogodišnjim natjecanjem na koje su prijavljeni neki zaista zanimljivi i kvalitetni radovi. Ove godine smo uveli novu kategoriju 'Content Marketing & Social Media' koja je debitirala s najvećim brojem prijavljenih radova od svih kategorija - tako da je to bio pun pogodak.“

Pobjednici natjecanja će biti proglašeni na Danima komunikacija u petak, 16. svibnja u 21:00 na svečanoj dodjeli nagrada u hotelu Lone u Rovinju. Članovi žirija natjecanja Mixx bili su Tin Kadoić (Brlog), Marko Črne (OMG), Marko Beljan (Gingernet), Domagoj Davidović (Jasno i glasno), Đuro Korać (Nivas), Vlado Karmelić (Drap), Sanja Đekić (Publicis), Vladimir Končar (Revolucija), Daniel Ackermann (iSTUDIO), Mario Frančešević (Seek&Hit) i Željko Glavor (1&0).

Članovi žirija natjecanja IdejaX bili su: Igor Mladinović (Imago reklamna agencija), Nikola Žinić (Bruketa&Žinić OM), Veljko Žvan (Grey Worldwide Zagreb), Hrvoje Škurla (Fahrenheit), Joško Jureškin (Publicis), Almir Okanović (BBDO Zagreb), Davor Runje (Drap), Kruno Serdar (Unex grupa), Vlatko Pejić (Digitel), uz predsjednika žirija Jakova Vilovića iz agencije Utorak.

>> Stiže više od 1000 stručnjaka za oglašavanje

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije