U posljednje se vrijeme internetu kao mediju vjeruje sve više,
informativni portali postaju sve češće odredište prosječnog korisnika
telekomunikacijskih priključaka, a čitatelji sve zahtjevniji kad je
brzina objave informacija u pitanju.
Internetski mediji danas se utrkuju u tomu tko će prije objaviti važnu,
ali i provjerenu informaciju.
Geslom "Kako doznati vijest prije drugih? BUDI PRVI!!!", portal
Večernji.hr istaknuo je svoju glavnu značajku što su vrlo brzo
prepoznali i njegovi čitatelji. Biti prvi u objavi vijesti, kao i
pratiti neko zbivanje uživo na portalu još dok je događaj u tijeku je
temeljem uređivačke, ali i poslovne politike najuspješnijeg hrvatskog
news portala.
Nekad web prezentacija Večernjeg lista, a danas samostalni news portal,
Večernji.hr se već nekoliko godina nalazi u vrhu dnevne posjećenosti
hrvatskih web stranica.
Tijekom proteklog tjedna oboreni su novi rekordi.
U tjednu od 16. do 22. travnja, Večernji.hr svakog je dana u
kontinuitetu obarao rekorde posjećenosti, postigavši najveći uspjeh u
svom postojanju.
Prema rezultatima Gemiusa, programa koji se bavi istraživanjem
posjećenosti web stranica, svakoga je dana portal posjećivalo više od
90.000 jedinstvenih posjetitelja, a rekordan je bio petak kada se na
čitanje Večernjeg.hr odlučilo 109.246 osoba.
Više od 100.000 posjetitelja zabilježeno je i u srijedu.
Toga su dana posjetitelji otvorili više od milijun i pol stranica, od
toga je čak preko 300.000 puta bila otvorena naslovna stranica portala
Večernji.hr.
Događaji poput novog uhićenja Branimira Glavaša, nedobivanja
domaćinstva Europskog nogometnog prvenstva 2012., slučaja "Srbija - Del
Ponte" i masakra na Sveučilištu u Virginiji izazvali su najveću
pozornost čitatelja, a njihovom praćenjem Večernji.hr je još jednom
dokazao da je vodeći news portal u Hrvatskoj.
Večernji.hr uvijek prati najnovije trendove, Internetski dnevnici -
blogovi, odnedavno su također dio Večernjeg.hr, a pišu ih Anita
Malenica i Krešmir Mišak. Od ovog tjedna pridružila su im se i tri nova
bloga: službeni blog riječke rock grupe Let3, Zeleni blog poznatog
ekološkog aktivista Tonija Vidana, te Washington Rocks u kojem novinar
VOA-e Bojan Klima piše o američkim fenomenima.
Posebno je zanimljiva demografska struktura posjetitelja Večernjeg.hr -
podjednako su zastupljene sve dobne skupine, 55 posto ih je
visokoobrazovano, a 42 posto ima završenu srednju školu.
Četvrtina čitatelja zarađuje više od 10.000 kuna mjesečno, 21 posto
između 6000 i 10.000 kuna, a 28 posto imeđu 4000 i 6000 kuna. Sve ovo
pokazuje kako su čitatelji Večernjeg. hr u pravilu
visokoobrazovani, ali i da većina njih natprosječno zarađuje.