Veleučilište VERN’ ovaj je tjedan preuzelo Zagrebačku školu za
menadžment (ZSM) te time proširilo svoju paletu studijskih programa i
na područje turizma. Tim je spajanjem stvorena grupacija privatnog
poslovnog visokoškolskog obrazovanja koja nudi sedam studija, ima oko
dvije tisuće aktivnih studenata, 80 stalno zaposlenih te 250 predavača
u širokom spektru područja.
Manji broj većih i snažnih
– Grupa VERN’ je u srednjoročnim planovima razvoja zacrtala širenje na
područje turizma, a s obzirom na to da na tržištu postoji nekoliko
privatnih visokoškolskih ustanova koje se bave obrazovanjem kadrova za
taj sektor gospodarstva, željeli smo izbjeći dodatno usitnjavanje
ponude i resursa pa smo umjesto nepotrebne konkurencije ponudili
partnerstvo i suradnju tržišnom lideru na području turizma, ZSM-u –
objašnjava glavni direktor Veleučilišta VERN’ Ozren Jureković te dodaje
da su kolege sa ZSM-a prepoznali potencijal takva pristupa i zajednički
našli oblik partnerstva koji može služiti kao model za slične procese u
nadolazećem razdoblju.
– Prema našim saznanjima na tržištu trenutačno djeluje 28 privatnih
visokoškolskih ustanova uglavnom poslovne orijentacije. Ova brojka
sigurno nije dugoročno održiva i duboko sam uvjeren da je značajno
iznad sadašnjeg kapaciteta tržišta. Zbog tako velikog broja dolazi do
razmrvljenosti koja za sobom nosi niz praktičnih poteškoća i rizika.
Zato vjerujemo da dolazi vrijeme okrupnjavanja, ne nužno i preuzimanja,
dakle, manji broj većih i snažnih – smatra Jureković.
Glavni motiv za pokretanje ovog preuzimanja bila je dobrobit studenata,
nastavlja. – Studenti obiju ustanova vrlo će brzo osjetiti koristi ovog
projekta već i zbog združivanja resursa, od akademskih, logičkih,
marketinških pa do izvannastavnih. Odmah će im na raspolaganju biti
cijeli niz aktivnosti, kao što su studijska putovanja, konferencije,
razmjena izbornih predmeta, alumni klub, bogati sportski i kulturni
programi i slično – ističe Jureković.
Sukladno dogovoru dvaju partnera, Zagrebačka škola za menadžment
zadržava svoju pravnu osobnost, organizacijsku strukturu, kao i
menadžment, a dosadašnji osnivači zadržavaju određenu razinu osnivačkih
prava te nastavljaju aktivno sudjelovati u radu i razvoju ZSM-a. Prve
konkretne promjene vidljive izvana, tvrdi Jureković, odvijat će se u
segmentu zajedničkog brendiranja i marketinških aktivnosti.
Izgradnja osobnosti
Svaki studij ima poseban opsežan katalog znanja i vještina koje se
stječu njegovim završetkom.
– Ono što je svima zajedničko je jak naglasak na praktična i
primjenjiva znanja i vještine te snažno oslanjanje na “softskill” –
jezike, informatiku, poslovnu i komunikacijsku psihologiju... Izuzetnu
pažnju pridajemo i izgradnji osobnosti, prije svega promicanjem
pozitvnih vrijednosti i osobina kao što su poduzetnost, etičnost,
odgovornost, kreativnost, tolerancija – kaže Jureković. Prije nekoliko
godina 55 posto studenata pronalazilo je posao prije završetka studija,
a 96 posto unutar šest mjeseci od završetka studija.
– Upravo radimo na prikupljanju i sistematiziranju podataka o razvoju
karijera naših alumnija, a već sada možemo reći da se vernovci sjajno
snalaze u razvoju karijera te ih je velik broj dosegnuo pozicije
srednjeg i vršnog menadžmenta – zaključuje Ozren Jureković.
Veleučilište VERN’ preuzelo je Zagrebačku školu za menadžment