dani komunikacija

Nagrada Effie otići će u ruke samo onima čije ideje doista "pale"

Jadranka Ivanković
Goran Stanzl/Pixsell
17.04.2013.
u 12:00

Završile su prijave radova za marketinško natjecanje, a pristigla su 42 rada. Najviše ih je u kategoriji telekomunikacija.

Prijave radova za četvrto hrvatsko izdanje prestižnog marketinškog natjecanja Effie Croatia 2013. čije će nagrade biti dodijeljene na Danima komunikacija, koji se od 16. do 19. svibnja održavaju u Rovinju, završile su.

Ove godine u devet natjecateljskih kategorija prijavljena su 42 rada koji su rezultat suradnje 31 oglašivača i 48 marketinških agencija. Najviše radova prijavljeno je u kategoriji telekomunikacijske usluge, a slijede kategorije piće i hrana. O tome smo porazgovarali s Jadrankom Ivanković, predsjednicom žirija nagrade Effie Croatia i članicom uprave Podravke za marketing, istraživanje i razvoj.

Jeste li zadovoljni brojem prijava?

– S obzirom na ekonomsku situaciju u kojoj je izrazito teško postići zapažene rezultate, smatram da možemo biti više nego zadovoljni.

Koji su kriteriji po kojima će se ocjenjivati radovi?

– Ocjenjivanje se provodi u dva kruga. U prvom krugu vrednuju se jasni i mjerljivi poslovni i komunikacijski ciljevi, dobro obrazložen tržišni kontekst te dokazi da je upravo marketinška komunikacija rezultirala ostvarivanjem ili premašivanjem postavljenih ciljeva. U drugom krugu radovi se procjenjuju prema četiri kriterija važna za Effie: jasnoća postavljene strategije, izazova i ciljeva, originalnost ideje, način na koji je ideja realizirana te ostvaren marketinški rezultati.

Što razlikuje Effie od ostalih natjecanja iz područja marketinga i zašto su nagrade Effie važne?

– Nagrada stavlja naglasak na dobar spoj ideje i postignutih rezultata. Effie nastoji ocijeniti kako različiti marketinški elementi zajednički proizvode rezultate, drugim riječima traže se i nagrađuju \"ideje koje pale\".

Podravka je nagrađena Grand Prixom za kampanju Studenac, što je bilo presudno za uspjeh?

– Podravka je jedan od pionira u primjeni marketinških komunikacija. Podravka razvija unikatan pristup potrošačima; od kvalitete ponude hrane i pića do odnosa vrlo dobre vrijednosti za novac i kontinuirane komunikacije s potrošačima.

>>Profesionalci i studenti zajedno otkrivaju marketinške trendove

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije