Prijave radova za četvrto hrvatsko izdanje prestižnog marketinškog natjecanja Effie Croatia 2013. čije će nagrade biti dodijeljene na Danima komunikacija, koji se od 16. do 19. svibnja održavaju u Rovinju, završile su.
Ove godine u devet natjecateljskih kategorija prijavljena su 42 rada koji su rezultat suradnje 31 oglašivača i 48 marketinških agencija. Najviše radova prijavljeno je u kategoriji telekomunikacijske usluge, a slijede kategorije piće i hrana. O tome smo porazgovarali s Jadrankom Ivanković, predsjednicom žirija nagrade Effie Croatia i članicom uprave Podravke za marketing, istraživanje i razvoj.
Jeste li zadovoljni brojem prijava?
– S obzirom na ekonomsku situaciju u kojoj je izrazito teško postići zapažene rezultate, smatram da možemo biti više nego zadovoljni.
Koji su kriteriji po kojima će se ocjenjivati radovi?
– Ocjenjivanje se provodi u dva kruga. U prvom krugu vrednuju se jasni i mjerljivi poslovni i komunikacijski ciljevi, dobro obrazložen tržišni kontekst te dokazi da je upravo marketinška komunikacija rezultirala ostvarivanjem ili premašivanjem postavljenih ciljeva. U drugom krugu radovi se procjenjuju prema četiri kriterija važna za Effie: jasnoća postavljene strategije, izazova i ciljeva, originalnost ideje, način na koji je ideja realizirana te ostvaren marketinški rezultati.
Što razlikuje Effie od ostalih natjecanja iz područja marketinga i zašto su nagrade Effie važne?
– Nagrada stavlja naglasak na dobar spoj ideje i postignutih rezultata. Effie nastoji ocijeniti kako različiti marketinški elementi zajednički proizvode rezultate, drugim riječima traže se i nagrađuju \"ideje koje pale\".
Podravka je nagrađena Grand Prixom za kampanju Studenac, što je bilo presudno za uspjeh?
– Podravka je jedan od pionira u primjeni marketinških komunikacija. Podravka razvija unikatan pristup potrošačima; od kvalitete ponude hrane i pića do odnosa vrlo dobre vrijednosti za novac i kontinuirane komunikacije s potrošačima.
>>Profesionalci i studenti zajedno otkrivaju marketinške trendove