PROMO

Napredak žena kroz poduzetništvo

INNOVATIVE WOMEN
Foto: PR FOTO
1/3
PR
Autor
PR članak
13.12.2013.
u 09:09

Glavna tema panela kojeg je vodila Ana Gruden iz časopisa Zaposlena bilo je stvaranje vlastitih prilika kroz poduzetništvo.

Tema trećeg dana programa Instituta za inovacije, Innovative Women, koji se održava u organizaciji s glavnim partnerom Školskom knjigom, bile su žene u poduzetništvu. Program je počeo predavanjem mr. sc. Božene Krce Miočić sa Sveučilišta u Zadru na temu šireg poimanja poduzetništva od samog poslovnog pothvata. Predavačica je identificirala dva trenutka u kojima se žene odlučuju na poduzetništvo, a upravo su te prijelomne točke ono što se povuklo kroz program cijelog dana.

Dva trenutka koja je ona navela su ostanak bez posla i zasićenost trenutnim poslom. Upravo iz toga proizlazi definicija poduzetništva kao traženja novih prilika i pretvaranja istih u pothvate. Glavna funkcija poduzetništva je stvaranje imovine, odnosno nove vrijednosti te obnavljanje, transformacija i razvoj ekonomije. To se, naravno, događa uz pretpostavku preuzimanja rizika. Predavačica se osvrnula i na slavne poduzetnike i to kako su se oni usudili provesti svoje ideje u djelo. Ne smatra da postoji značajna razlika između muškaraca i žena pri planiranju poduzetništva te da je poduzetništvo jednako pravo svih članova populacije. Prvi dio programa završen je poduzetničkom pričom jedne od sudionica uz brojna pitanja iz publike.

Glavna tema panela kojeg je vodila Ana Gruden iz časopisa Zaposlena bilo je stvaranje vlastitih prilika kroz poduzetništvo. Gošće panela bile su Martina Bračić, osnivačica i vlasnica slastičarnica ''Torte i to''; Kristina Ercegović, autorica knjige ''Sam svoj gazda'' i vlasnica nekoliko poduzetničkih pothvata; Ivna Franić, vlasnica lanca Rakijarnica; Sandra Mihelčić, vlasnica Business Media Group te Manuela Šola, osnivačica i direktorica ''Abrakadabra integrirane komunikacije''. Prije svega razgovaralo se o prijelomnim trenucima u profesionalnom životu koji su otvorili put poduzetništvu.

Za poduzetničke pothvate itekako je potrebna hrabrost i panelistice su se složile oko toga da su u prijelomnim točkama imale hrabrosti upravo zato što nisu imale jasnu sliku o tome što ih čeka. Razgovaralo se o svim izazovima tog posla i potrebi stalnog rada na sebi kako bi uspješno opstale na tržištu. Da je okolina jako važna u takvom poslu, potvrdile su priče o networking-u, partnerstvima, međusobnoj kolegijalnosti i solidarnosti. Većinu su zanimali ključni faktori potrebni za uspjeh žena u poduzetništvu, među kojima su se istaknuli strast, hrabrost, naporan rad i vjera u ono što radite. 

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?