dani komunikacija

Naša kampanja za M6 Mobile uspjela je zbog tinejdžera

'Bran_Banner2'
' '
24.04.2013.
u 08:00

Kampanja Imagine Le Kiff uvela je revoluciju u oglašavanje kojemu je glavna ideja da su u njega uključeni potrošači

Zahvaljujući internetu i društvenim mrežama, marketinške agencije sve češće u kampanje svojih klijenata uključuju i potrošače. I u tome su postale sve inovativnije. Jedna od značajnijih kampanja koja je uvela revoluciju u takvo oglašavanje svakako je kampanja Imagine Le Kiff – prva kampanja u realnom vremenu ikad. Kampanja za telekom operatora M6 Mobile, koju je osmislila agencija Radius Blast u Francuskoj, pokrenula je revoluciju među tinejdžerima, kojima je bila i namijenjena.

Zatrpani lajkovima

Ideja agencije Radius Blast bila je napraviti kampanju koja će pokazati kako su mlađe generacije sposobne promijeniti svijet u bolje,

smješnije i zabavnije mjesto. Tinejdžere su ohrabrili da zamisle kako bi promijenili ono što ih najviše smeta. Oni su tako instagramom

fotografirali sve dosadne, ružne, tužne i glupe stvari koje ih okružuju te predlagali kako bi ih promijenili. Svoje prijedloge dijelili su na internetu, a oni najpopularniji zaživjeli su i u stvarnosti – odnosno na filmu. U dva mjeseca, svakog se tjedna na internetu objavljivala po jedna epizoda koja je prikazivala na koji su način ideje realizirane. Facebook stranica francuskog operatora u samo nekoliko mjeseci zatrpana je komentarima i lajkovima.

Komentari su porasli čak 464 posto, a broj dijeljenja porastao je čak 1476 posto, a sve uz minimalne troškove za oglašivača koji su iznosili samo 0,014 eura po pregledu.

– Najbolji je pokazatelj uspješnosti kampanje količina dijeljenja te aplikacije. Naši Facebook fanovi dijelili su naš sadržaj s prijateljima i tako pokazali da smo uspjeli ispuniti naše obećanje klijentu. To je ono što je važno. Rezultati kampanje bili su zapanjujući – poručuje Branislav Perić, osnivač i voditelj strategije u agenciji Blast Radius Paris. Kako kaže, glavna inovacija vjerojatno je bila nevjerojatna brzina proizvodnje filmova koji su nastajali u svega sedam dana.

Interakcija s brendom

– Vodeća načela uspješne digitalne kampanje su izazivanje pozornosti i angažman. Najbolje su one kampanje o kojima se priča, odnosno kada ljudi prijateljima sami oglašavaju svoju interakciju s brendom. Dobivanje pozornosti, interakcija i postignuti dojam na kraju, nije najčešće isplativo za digitalne kampanje. Digitalna je kampanja uspješna ako su ispunjeni ciljevi projekta ili brenda – smatra idealni strateg koji je u svojoj 13-godišnjoj karijeri odradio brojne digitalne kampanje.

Radio je za brendove poput Nikea, PlayStationa, Levi\'sa i McDonald\'sa, a svoja će iskustva podijeliti i na konferenciji Dani komunikacija koja će se od 16. do 19. svibnja održati u Rovinju. Jedno od najvećih priznanja Perićeva dugogodišnjeg rada svakako je i nagrada britanskog The Guardiana koji ga je uvrstio u Top deset digitalnih stratega u svijetu koje svakako treba pratiti u 2013. godini.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije