Zahvaljujući internetu i društvenim mrežama, marketinške agencije sve češće u kampanje svojih klijenata uključuju i potrošače. I u tome su postale sve inovativnije. Jedna od značajnijih kampanja koja je uvela revoluciju u takvo oglašavanje svakako je kampanja Imagine Le Kiff – prva kampanja u realnom vremenu ikad. Kampanja za telekom operatora M6 Mobile, koju je osmislila agencija Radius Blast u Francuskoj, pokrenula je revoluciju među tinejdžerima, kojima je bila i namijenjena.
Zatrpani lajkovima
Ideja agencije Radius Blast bila je napraviti kampanju koja će pokazati kako su mlađe generacije sposobne promijeniti svijet u bolje,
smješnije i zabavnije mjesto. Tinejdžere su ohrabrili da zamisle kako bi promijenili ono što ih najviše smeta. Oni su tako instagramom
fotografirali sve dosadne, ružne, tužne i glupe stvari koje ih okružuju te predlagali kako bi ih promijenili. Svoje prijedloge dijelili su na internetu, a oni najpopularniji zaživjeli su i u stvarnosti – odnosno na filmu. U dva mjeseca, svakog se tjedna na internetu objavljivala po jedna epizoda koja je prikazivala na koji su način ideje realizirane. Facebook stranica francuskog operatora u samo nekoliko mjeseci zatrpana je komentarima i lajkovima.
Komentari su porasli čak 464 posto, a broj dijeljenja porastao je čak 1476 posto, a sve uz minimalne troškove za oglašivača koji su iznosili samo 0,014 eura po pregledu.
– Najbolji je pokazatelj uspješnosti kampanje količina dijeljenja te aplikacije. Naši Facebook fanovi dijelili su naš sadržaj s prijateljima i tako pokazali da smo uspjeli ispuniti naše obećanje klijentu. To je ono što je važno. Rezultati kampanje bili su zapanjujući – poručuje Branislav Perić, osnivač i voditelj strategije u agenciji Blast Radius Paris. Kako kaže, glavna inovacija vjerojatno je bila nevjerojatna brzina proizvodnje filmova koji su nastajali u svega sedam dana.
Interakcija s brendom
– Vodeća načela uspješne digitalne kampanje su izazivanje pozornosti i angažman. Najbolje su one kampanje o kojima se priča, odnosno kada ljudi prijateljima sami oglašavaju svoju interakciju s brendom. Dobivanje pozornosti, interakcija i postignuti dojam na kraju, nije najčešće isplativo za digitalne kampanje. Digitalna je kampanja uspješna ako su ispunjeni ciljevi projekta ili brenda – smatra idealni strateg koji je u svojoj 13-godišnjoj karijeri odradio brojne digitalne kampanje.
Radio je za brendove poput Nikea, PlayStationa, Levi\'sa i McDonald\'sa, a svoja će iskustva podijeliti i na konferenciji Dani komunikacija koja će se od 16. do 19. svibnja održati u Rovinju. Jedno od najvećih priznanja Perićeva dugogodišnjeg rada svakako je i nagrada britanskog The Guardiana koji ga je uvrstio u Top deset digitalnih stratega u svijetu koje svakako treba pratiti u 2013. godini.