Veliko poslovno iskustvo stečeno u radu s klijentima na raznim
projektima kroz 12 godina na mjestu direktorice marketinga u medijskoj
kući NCL Media Group, Ksenija Borščak odlučila je iskoristiti za
osamostaljivanje i otvaranje vlastite marketinške agencije Acropolis
Idea. To je agencija koja svojim klijentima pruža usluge
gerila-marketinga, strateškog marketinga, organizaciju marketinških
kampanja uključujući oglašavanje u svim medijima, PR usluge,
organizaciju događaja te usluge grafičkog dizajna.
Iako mnoge tvrtke sada u vrijeme krize dosta štede, a posebice na
marketingu, Kseniju Borščak to nije spriječilo da se upusti u rizik i
otvori vlastitu firmu.
– Kriza je izazov, a mi vjerujemo u bolje sutra. Ovo nije ni prva ni
zadnja kriza, naučili smo već na žestoke krize, a ima li uopće veće
krize od rata? Ne postoji vrijeme za koje možemo reći da je idealno za
pokretanje privatnog posla. Smatram da svako vrijeme donosi prednosti i
poteškoće u poslovanju, a u mom slučaju presudnu ulogu odigrali su
dugogodišnji kontakti te smatram da sam u sve to ušla lakše od
nekolicine početnika.
Kada imaš životnu želju i pobjedničku snagu koja te pokreće iznutra,
uspjeh je neizbježan – objašnjava Borščak. Iako tvrtke u krizno vrijeme
paze na troškove, Borščak smatra da ne staju s ulaganjima u svoju
budućnost te da i dalje razvijaju marketing.
– Manje će se ići korporativnim oglašavanjem, a više promotivnim
akcijama. Smatram da je marketing ključan za opstanak i razvoj jer
odražava identitet i moral neke tvrtke, daje prednost konkurentima koji
su se prestali oglašavati te omogućuje daljnje poslovanje – kaže
Borščak.
U današnje vrijeme prisutna je zasićenost klasičnim oblicima
marketinške komunikacije pa se traže novi marketinški pristupi koji će
klijentu umanjiti troškove kampanje, a istodobno će zainteresirati
medije i javnost, nastavlja.
– Takav je pristup gerila-marketing, u kojem vidim prednost svoje
tvrtke. Njega sve više nudimo svojim klijentima i riječ je o
nekonvencionalnom marketinškom pristupu, idealnom za manje budžete s
maksimalnim učinkom. Gerilski je marketing posebno potreban malim
tvrtkama, koje su ograničene financijskim sredstvima, a mi im svojim
savjetima pružamo značajnu prednost na tržištu, jer za uspjeh na
tržištu nisu odlučujuća velika novčana ulaganja – ističe Borščak.
U budućnosti, tvrdi, želi razviti tvrtku i učvrstiti njezinu poziciju
na tržištu, zaposliti još više ljudi i učiniti sve da aktualna kriza u
2009. godini ne pogodi nju i njezine klijente.
Ksenija Borščak, direktorica tvrtke Acropolis idea