Zašto je sadržaj ključan i kakva nas budućnost televizijskih vijesti očekuje u okruženju buma interneta i društvenih mreža? To će biti neke od najvažnijih tema na New Europe Marketu, najvećem skupu televizijskih i medijskih profesionalaca u središnjoj i istočnoj Europi koji će se održati u Dubrovniku od 8. do 11. svibnja pod pokroviteljstvom predsjednika Ive Josipovića.
Ovakav se događaj prvi put održava u našoj regiji. Zbog kašnjenja za Zapadnom Europom, Središnja i Istočna Europa vrlo su izazovna telekomunikacijska tržišta, a time i privlačna jer imaju velik potencijal za razvoj.
U zemljama regije provodi se digitalizacija TV-signala, pokreću se nove televizije, sve je više lokaliziranih kanala u ponudi kabelskih i IPTV-operatora, povećava se penetracija kabelskih i IPTV-korisnika, što su prepoznali i kanali te pokrenuli prodaju oglasa odvojeno u svakoj zemlji regije.
NEM je mjesto na kojem će u četiri dana profesionalci moći doznati najnovije trendove u industriji na tematskim panelima na kojima će se raspravljati o trenutačno najzanimljivijim temama u televizijskoj, ali i u marketinškoj industriji, te odnosima s javnošću.
Raspravljat će se o tome što je najvažnije u biranju sadržaja za regiju Središnje i Istočne Europe. Zatim, o vrlo osjetljivoj temi prelaska prijenosa vrhunskih sportskih događaja s javne na plaćene televizijske kanale, trima dimenzijama 3D televizije, TV-serijama koje postaju snažni brandovi, što se može primijetiti i na velikoj popularnosti turskih serija u Hrvatskoj.
Kako televizije svoje prihode osnivaju na reklamama, važna će tema biti i prodaja oglasa na svim platformama. Također, i koji su izazovi prodaje oglasa na lokalnim TV-kanalima te provokativno pitanje "je li gerila marketing mrtav".