Nijemci i Kinezi žele uložiti 4,6 milijardi eura u hrvatske pruge
Gradnja pruge od Botova do Rijeke stajat će 4,6 milijardi eura, gradit će se do 2025. godine i stvorit će 80.000 radnih mjesta
Komentari 291
5 kamocemo Ne smeta me ničije ulaganje. Neka se radi i gradi. To je neusporedivo bolje nego ne raditi ništa. Hrvatska nema novca pa onda .........
Neće se morat prodati, no plaćat se porez na to. Što je u redu.

09.01.2012. u 17:32h mravac8 je napisao/la: _____________________________________________________________ Stvarno su susjedova trava zelenija?
WindFucker Naravno da sam radila analizu tla, pa nisam magarac. Kao što probam tenisice prije nego što ih kupim. A zemlja je za voćnjak. To ti je dovoljno.
a zasto uvik.. od gori.. put doli..
prugu ja a tko ce platit lokomotive?

Taj projekt treba odmah zaustaviti, jer pruga prolazi kroz područje u okojem obitavaju rijetki primjerci šišmiša kljunosrpaca.Brzina i izgled vlaka će ih uplašiti, a zbog psihičkog stresa postat će sterilni, pa će spomenuta vrsta nestati sa planete zemlje.

Ma odma dati, neka se gradi.
ha ha
80 000 radnih mjesta na 1 dan :D
Da smo početi graditi 91 , odmah nakon stjecanja nezavisnosti danas bi bila gotova a od sinergijskog učinka koju bi ta pruga imala na razvitak RH sigurno ne bi imali 300 000 neyaposlenih i bolila nas glava kako zatvoriti proračun.. Ali glavno je da imamo Dalmatinu za 8 weekenda u godini i Slavonicu po kojoj se nitko ne vozi i da bacamo novac u kojekakve poticaje a imamo najskuplju hranu u okruženju i uvoyimo 200 mil. Eura voća godišnje.......
Koji su to \"stručnjaci izračunali da jedna milijarda eura uložena u gradnju željezničke infrastrukture znači otvaranje novih 17.500 radnih mjesta\"? Kakva je to računica i na kojim objektivnim parametrima se temelji? Na stupidnim novinarima i pohlepnim političarima? Kao da radna mjesta ovise jedino o eurima, pa tu nema niti jednog realnog i objektivnog parametra koji bi opravdavao bilo kakvu brojku, a kamoli 80.000!!!, jer u nastavku novinar \"briljantno\" zaključuje da \"s obzirom na 4,6 milijardi eura potrebnih ulaganja u nizinsku prugu, da bi na tom bi projektu onda bilo zaposleno oko 80.000 ljudi\". Da? Dobro kaže hellbani, na jedan dan (a čak bi i u tom slučaju sve bilo prenapuhano). Ništa o dugotrajnoj viziji i održivosti i isplativosti projekta!? Samo megalomanski projekti koji imaju za cilj zadužiti ionako prezaduženu Hrvatsku te je do kraja porobiti (ovisnošću o \"financijerima\") i orobiti (kamata)! A čak i kada bi isto nekim čudom bilo objektivno i smisleno i isplativo, hoće li biti promet dovoljno intenzivan za neku dugoročnu održivost?

hajde da i sdp nesto napravi! nije to tako lose. Ali postavlja se pitanje kako se nekome isplati koncesija a državi se ne isplati graditi? nije tu baš sve čisto tako da će tu biti dosta posla za uskok.

Zanimljiva je ideja davanja koncesije kinezima koji bi svoju robu prevozili u EU prugom! Zar nije bolje da plaćaju prijevoz. Kako će se to njima isplatiti a nama ne? Opet neka čudna računica!
Znao sam da će i kukuriku tražiti zlatnu koku koja će im jaja nosit, a izgleda da su i našli. Za tu lovu ili je pruga od zlata, ili realno košta samo 10% od te cijene, a ostalo će podijeliti piceki sa čačićem na čelu. Fino fino, idemo u totalno dužničko ropstvo kako se to moćnici iz Wall Streeta, Londonskog City-a i Siona zamišljaju.
2025. ??? prođe ti život u iščekivanju posla!

Kada uskok uhvati Komadinu to će stvarno biti komad lovine! Pravi komadina.

Ali dobro da više ne čačkamo jer tko zna kaj će sve ispasti! Neka se gradi, nitko nije protiv gradnje i uređenja lijepe naše.
dajte to kinezima i nek oni to financiraju a ne švabama, ovi potonji su slouge ciokaubojgusarke
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
09.01.2012. u 18:30h mravac8 je napisao/la: __________________________________________________________ Opstruiraš raspravu, zataškavaš ključne informacije...