članice četiri tvrtke

Nikolić novi čelnik Hrvatske udruge direktne prodaje

Goran Nikolić
Foto: PR FOTO
31.03.2020.
u 16:46

Samo prošle godine od direktne prodaje u Hrvatskoj je ostvaren prihod od 120 milijuna kuna, od čega otprilike 50 posto pokrivaju članice HUDP-a, koje su ostvarile ukupan prihod od otprilike 60 milijuna kuna

Goran Nikolić, generalni direktor kompanije Herbalife Nutrition za Jugoistočnu Europu, imenovan je predsjednikom Hrvatske udruge direktne prodaje (HUDP) - nacionalnog trgovačkog udruženja vodećih tvrtki koje proizvode i prodaju robu i usluge izravno kupcima. 

HUDP je osnovan 2006. godine kao neprofitna organizacija, a trenutne su članice četiri tvrtke - Amway, Herbalife Nutrition, Neolife i Oriflame. Samo prošle godine od direktne prodaje u Hrvatskoj je ostvaren prihod od 120 milijuna kuna, od čega otprilike 50 posto pokrivaju članice HUDP-a, koje su ostvarile ukupan prihod od otprilike 60 milijuna kuna. Prema HUDP-ovim prodajnim rezultatima za proteklu godinu, 15 posto čine kozmetički i proizvodi za osobnu njegu, 70 posto tzv. wellness proizvodi, 3 posto kućne potrepštine, a ostatak čine knjige, dječje igračke, uredski te audiovizualni materijal i dr. 

- Aktivno promičemo zaštitu uzajamnih interesa naše industrije te promociju zajedničkih ciljeva, ekonomske i potrošačke prednosti direktne prodaje. S ponosom ističem da smo značajan čimbenik trgovine na hrvatskom tržištu, a od prvog dana njegujemo najviše etičke standarde poslovanja u skladu s europskim kodeksom ponašanja, koji se redovito ažuriraju kako bi održavali evoluciju na tržištu i pratili promjene navika potrošača. Primjerice, EU kodeks ponašanja nedavno je modificiran te donosi odredbe koje čak i nadilaze neke od EU zakona o zaštiti potrošača - izjavio je Goran Nikolić. 

HUDP je član svjetske Federacije udruga direktne prodaje - World Federation of Direct Selling Associations (WFDSA), kao i Europske Udruge za direktnu prodaju - European Direct Selling Association (SELDIA). Novi predsjednik udruge sa sobom donosi veliko međunarodno poslovno iskustvo iz kompanije Nestlé, gdje je obnašao nekoliko strateških pozicija u području prodaje i trade marketinga.  

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije