SIGURNO POSLOVANJE IZ VLASTITIH DOMOVA

Njuškalo uvodi mjere kojima podržava nastavak poslovanja malog i srednjeg poduzetništva

Njuškalo
Foto: Njuškalo
1/4
03.04.2020.
u 09:11

Uvedenim mjerama i sniženjem cijena svojih proizvoda i usluga za 50 do 70 posto Njuškalo daje svoj doprinos održavanju hrvatskog gospodarstva i očuvanju radnih mjesta malog i srednjeg poduzetništva te obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava

Vodeća hrvatska marketplace platforma već 12 godina najpouzdaniji je partner malim i srednjim poduzetnicima, koja svojim opredjeljenjem na digitalno poslovanje uvodi nove trendove, predvodi digitalnu transformaciju i unapređuje poslovanje u širokom spektru tržišnih niša.

Nedavni događaji velikom brzinom i silinom pogodili su cijelu ekonomiju.  Najveći dio poslovnih subjekata trenutno posluje, no u značajno otežanim uvjetima ograničenog kretanja koja imaju za cilj maksimalno očuvanje zdravlja svakog pojedinca – kako djelatnika, tako i naručitelja usluge.

Njuškalo platformu, kao značajan izvor prodaje svojih proizvoda i usluga, u svom poslovanju koristi više od šest tisuća malih i srednjih poduzetnika i obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava.

Goran Rubčić, glavni izvršni direktor Njuškala i zamjenik voditelja Styria Digital Marketplacea
Foto: Njuškalo/UESyndication/PIXSELL

- Mjere koje smo uveli za nas predstavljaju odricanje od gotovo milijun Eura prihoda što predstavlja veliki izazov našem poslovanju. No, vjerujemo da u ovim trenutcima svaka organizacija i svaki pojedinac u našem društvu mora dati svoj maksimum kako bi se što je više moguće ublažile posljedice na gospodarstvo, sačuvala radna mjesta poglavito u malom i srednjem poduzetništvu koje je nositelj hrvatskog gospodarstva te tako olakšali prvi dani prilagodbe i time otvorilo vrijeme da se još brže uvedu strukturalne promjene u poslovanju – izjavio je Goran Rubčić, glavni izvršni direktor Njuškala i zamjenik voditelja Styria Digital Marketplacea.

Nove okolnosti u prvi plan stavljaju potrebu za još bržom digitalnom transformacijom u svim gospodarskim djelatnostima. Njuškalo svojim klijentima u tome pruža maksimalnu podršku i savjetovanje kako prilagoditi poslovanje u što kraćem vremenu.

Uvedeno je virtualno razgledavanje nekretnina putem WhatsApp, Viber ili FaceTime aplikacija, te omogućena izrada i pridruživanje tlocrta putem putem dostupnih aplikacija, a u pripremi su video tutoriali za lakše korištenje aplikacija. Olakšana je pretraga proizvoda za koje su prodavatelji već osigurali mogućnost dostave te otvoreni kanali za ugovaranje partnerstva sa dostavnim servisima u cijeloj Hrvatskoj,  a postojećim web trgovcima omoguće je automatizirano ulistavanje ponude na Njuškalo platformu sa olakšanim pretraživanjem artikala od strane kupaca i zaključenjem kupoprodaje u potpuno digitalnom okruženju. Neki su od primjera funkcionalnosti platforme žurno stavljenih na raspolaganje klijentima i korisnicima s ciljem omogućavanja obavljanja djelatnosti i kupnje u digitalnom okruženju, iz sigurnosti vlastitih domova.

Hrvatski proizvod danas mora postati prvi izbor kupnje. Obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima omogućena je široka dostupnost njihovih proizvoda i posebna istaknutost na Njuškalu, a prodaja započinje jednostavnim procesom registracije OPG-a i bez ikakvih financijskih ulaganja.

Foto: Njuškalo/UESyndication/PIXSELL

Za iznajmljivače privatnog smještaja intenzivno se pripremaju nove mogućnosti kojima će  se olakšati poslovanje u nadolazećem periodu poput kalendara zauzetosti, „one stop point“ povezivanje sa sustavom rezervacija smještaja  na Airbnb, Booking. com platformama, sustav online potvrde i naplate rezervacije smještaja, automatsko prijavljivanje gosta na sustav e-vizitor. Važna je i promjena naplatnog modela Njuškalove usluge iz „ad place“ na „success fee“ koja iznajmljivačima omogućuje plaćanje usluge tek nakon realiziranog i naplaćenog smještaja.

Svih 150 Njuškalovih djelatnika, uključujući i djelatnike pridružene IT tvrtke Trikoder d.o.o., već dvadesetak dana rade iz sigurnosti svojih domova uz održavanje visokih standarda podrške i savjetovanja te stoje na raspolaganju za sve upite.

Komentara 3

BO
Bonaparte
10:42 03.04.2020.

Glavno da su digli cijene oglasa i skratili rok trajanja,ti mater 97 kn za 15 dana oglasa sram vas može biti bando profiterska

HR
Hrabraja
18:57 03.04.2020.

Njuškalo vise nije relevantni oglasnik, preskupi oglasi koje vecina ljudi nezna niti uplatiti. Nazalost postali su glasilo preprodavača, švercera i agencija

SA
samoborka
14:27 03.04.2020.

Koja pokvarenost. To bi im trebale biti redovne cijene.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije