ZAGREB BREND FORUM 2016.

O brendovima govore oni koji o njima odlučuju

ZBF
Foto: PR FOTO
1/2
15.03.2016.
u 15:35

Kako izmjeriti vrijednost brenda i koliko vrijedi njegova nematerijalni dio (good will)? Graditi brend ili raditi brend? Kako se boriti s globalnim brendovima? Kako nastaju, nestaju i traju novi brendovi? Jesmo li u zadnjih dvadeset godina napravili nove brendove ili pozicioniramo stare? Jesu li franchising i licensing dobri za novi razvojni život brenda? I kako start-up revolucija otvara prostore bržoj prepoznatljivosti?  Sve su to pitanja na koja će odgovore ponuditi ZAGREB BREND FORUM 2016., koji će se održati u četvrtak, 31. ožujka 2016. u Zagrebu.

Svoje sudjelovanje na panelima ZAGREB BREND FORUMA (ZBF) potvrdili su: Ante Todorić, zamjenik predsjednika Agrokora, Damir Bulić, predsjednik Uprave Kraša,  Mujo Selimović, vlasnik MIMS Grupe,  Denis Matijević, vlasnik Agrofructusa, Petar Ćorluka, vlasnik Violete, Rusmir Hrvić, vlasnik AS Grupe, BiH,  Goran Krnjak, predsjednik Brend Extension and Licencinga,  Omer Senguler, vlasnik Global Magic Brandsa iz Istanbula (brend stručnjak koji je brendirao Ülker, Istikbal, Istanbul 2010 AKB, Golden Lady, Grad Istanbul, Turkish Airlines, Turske željeznice, Waikiki te NK Galatasaray).

S nama će biti i Almir Jazvin, predsjednik Upravnog odbora ASA Preventa BiH, Damir Novinić, ravnatelj AIK-Investa, Davorin Štetner, predsjednik udruge poslovnih anđela CRANE, Muhamed Pilav, vlasnik MS&Wooda, te brend stručnjaci Božo Skoko, Tihomir Vranešević i Feđa Vukić.

Na konferenciji će govoriti i Ante Šalinović, direktor Ipsos pulsa, Nikola Oršanić, predsjednik Zajednice franšiznog poslovanja Hrvatske, Andrija Čolak, suvlasnik Surf’n’ Friesa, Tanja Skaza, suvlasnica i direktorica Plastike Skaza, Zdeslav Radovčić, vlasnik Energy Clinic sustava, Tadej Jevševar, suvlasnik start-upa Chipolo, Mitko Cabevski, suvlasnik start-upa U:plug, te mnogi drugi.

Netko možda smatra da je pretjerano reći da živimo u svijetu brendova, no svjesni smo da se i države brendiraju, to se može učiniti i s regijom, gradom, mjestom, manifestacijom, institucijom, proizvodom, uslugom, tvrtkom, idejom, a da ne govorimo o osobnom brendiranju, ističe direktor ZBF-a Darko Buković. “Fenomenološki se može istražiti stvaranje pojedinih gospodarskih brendova koji su, primjerice, jedino na našim prostorima uspjeli zadržati imena osoba za koje mnogi danas ni ne znaju tko su bili. Oko nas je i plejada brendova koji su nadživjeli ideologije. Šire se na europsko okružje, a u budućnosti vjerojatno i izvan njega što daje temelja za mnoga zajednička djelovanja. Pravi je trenutak za jasan, otvoren, utemeljen razgovor onih koji su gospodarski najpozvaniji da komentiraju stanje stvari i promjene. Uz internet je svijet postao globalno selo, odnosno prostor globalne trgovine u kojemu treba biti prepoznat”, ističe Buković.

Organizator ZAGREB BREND FORUMA 2016. je Privredni vjesnik, suorganizator Grad Zagreb te mediji članovi projekta Biznis plus. Skup će se održati u kongresnim prostorima tvornice Kraš, Ravnice 48, Zagreb, a kotizacije za konferenciju neće se naplaćivati jer organizatori žele zainteresiranim tvrtkama osigurati pristup ovom skupu.

Za sudjelovanje na konferenciji potrebna je prethodna prijava i popuna obrasca koji se nalazi ovdje i poslati ga na uprava@privredni.hr.

O ZAGREB BREND FORUMU 2016.:

Kroz nekoliko panela i radionica, umrežavanja i razgovora, ZAGREB BREND FORUM 2016., koji je ujedno i 7. konferencija regionalnog poslovnog kluba Biznis plus, donosi iskustva onih koji su u svojim poslovnim strategijama važno mjesto posvetili upravo brendu i njegovu jačanju. U okviru skupa održat će se i BREND AKADEMIJA - nekoliko radionica na kojima će se govoriti o podizanju svijesti o brendu uz pomoć interneta, ulozi EU fondova, o tome kako se brendira grad, mjesto, područje, kako se brendira proizvod te kako se izrađuje brend book.

BROŠURA ZAGREB BREND FORUM

O Projektu BIZNIS PLUS:

Privredni vjesnik, poslovni komunikacijski tjednik, kanal koji komunicira tjedno sa 40.000 poslovnih ljudi, hrvatski je partner u Biznis plus projektu u koji su se prvi put udružili mediji kako bi pomogli tvrtkama u njihovom razvoju i jačanju suradnje te stvaranju mogućnosti za nove zajedničke poslove kroz konferencije kao jedan od bitnih alata za umrežavanje. Uz Privredni vjesnik, u projektu sudjeluju i slovenske Finance, sarajevsko Oslobođenje, crnogorske Vijesti, makedonski Kapital i srpski Novi magazin. U članstvu Kluba trenutno je više od 200 kompanija iz zemalja u kojima djeluju mediji članovi projekta.

BROŠURA BIZNIS PLUS

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije