Nakon što je za 382 milijuna eura hrvatska tvrtka Atlantic grupa Emila Tedeschija kupila 95 posto slovenske Droge Kolinske, hrvatski brandovi postali su Smoki, Bananica, Najlepše želje, Prima štapići, Grand kafa i Karađorđe, poznati brandovi tvrtke Štark, Grand prom i Palanački kiseljak, podsjeća beogradski dnevnik Danas.
U srbijanskim medijima preuzimanje Atlantic grupe većinskog paketa slovenske tvrtke u čijem su sastavu Grand prom i Soko Štark, ugledne prehrambene tvrtke iz Srbije, primljeno je s odobravanjem i vlasnika prikazuju kao "poštenog" poduzetnika koji se nije obogatio sumnjivim radnjama iako upozoravaju da je Emil Tedeschi naslijedio očev posao, "ali tamošnjoj javnosti još je nejasno na koji je način njegov otac stekao kapital". Kao dobru osobinu Danas spominje da "nema bitnijih veza ni sa strankama".
Predsjednik uprave Droge Kolinske ugledni je srpski poslovni čovjek Slobodan Vučićević koji je nakon prodaje Grand proma i Soko Štarka slovenskoj tvrtki dobio rukovodeću poziciju i pet posto udjela, doznaje Danas, i na temelju prodaje Droge Vučićeviću bi trebalo pripasti oko 12 milijuna eura. Vlasnik Atlantic grupe Emil Tedeschi najavio je da će zadržati sve Drogine brandove i dalje ih razvijati, piše Danas dodajući da je najavio da će u Štarku započeti i proizvodnju „energetskih
pločica“. Čelnici Droge Slobodan Vučićević i Enco Smrekar rekli su da su zadovoljni zaključenim poslom.
pitaju se u članku \'da je nejasno kako je njegov otac stekao kapital\'. Imali su štampariju i pričalo se tada da je njegov otac bio u prijateljstvu sa Mesićem kada je započeo veleprodaju. Jer u Hrvatskoj tisuće su obiteljskih štamparija i nijedna se nije obogatila, nije ubičajeno od toga se obogatiti. Kao što nije uobičajeno obogatiti se od cvjećare, pa ipak se drugi hrv. tajkun obogation tako. Hrvatski san, jednom je takva prilika kao što je bila naša privatizacija