Nakon što im se javio čitatelj koji je od Vipneta zbog dvotjednog kašnjenja u prijenosu broja s Tele2 na Vip mrežu dobio odštetu od oko 3500 kuna, Poslovni dnevnik istražio je kakvo to novo pravo imaju korisnici, a o kojem se vrlo malo zna.
Ustanovili su da je telekomunikacijski regulator krajem prošle godine prihvatio novi Pravilnik o prenosivosti broja po kojem je svaki operator dužan isplatiti odštetu od 10 kuna po satu ako nije izvršio prijenos broja u zadanom vremenu. U Hakomu su potvrdili da su operatori, i mobilni i fiksni, dužni u svojim Općim uvjetima poslovanja navesti tu odštetu. "Člankom 23. st. 1. Pravilnika o prenosivosti broja, koji donosi Hakom, propisano je da krajnji korisnik ima pravo na naknadu u iznosu od 10 kuna za svaki započeti sat nepravovremenog prijenosa broja po zahtijevanom broju", ističu u Hakomu. Kako do odštete, pročitajte ovdje.
Ključno pitanje: u kojem roku operater mora napraviti prijenos broja?