Tvrtka dm-drogerie markt Hrvatska u poslovnoj 2019./2020. godini, koja za nju završava u rujnu, ostvarila je ukupan promet od 2,25 milijardi kuna, 2% više u odnosu na godinu ranije i neto dobit od 39,86 milijuna kuna. čulo se na današnjoj online konferenciji za novinare.
Više od 33 milijuna kuna uloženo je u modernizaciju sedam prodavaonica, otvorenje tri specijalizirana odjela bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC) te pokretanje dm online shopa, dok je 11. prosječna neto plaća u tom “najpoželjnijem poslodavcu” u Hrvatskoj, 11. godinu zaredom, iznosila čak 10.399,69 kuna.
– U godini u kojoj se cijela zajednica suočila s nepredvidivim uvjetima poslovanja, održali smo trend rasta prometa te smo zadržali povjerenje kupaca. Tijekom protekle poslovne godine prodavaonice dm-a svakog dana posjetilo je više od 79 tisuća kupaca. Rast prodaje zabilježili smo i u segmentu OTC proizvoda, i to u iznosu od 24,29%, istaknuo je direktor dm-a Mirko Mrakužić, najavljujući kako će novoj poslovnoj godini u dalji razvoj poslovanja i nove prodavaonice uložiti 74 milijuna kuna.
Prema istraživanju agencije Ipsos1, dm je prepoznat kao trgovački lanac koji je najbolje zaštitio zdravlje kupaca i djelatnika tijekom pandemije koronavirusa. Također, ispitanici smatraju kako dm najviše brine o potrebama svojih kupaca (38 posto) te najviše brine o svojim djelatnicima (64 posto). Kupci u dm-u najčešće kupuju proizvode za osobnu njegu i higijenu (63 posto), dekorativnu kozmetiku (48 posto) te proizvode za brigu o kućanstvu (34 posto). Proizvode dm marke kupuje čak 95 posto ispitanika.
S 30 linija i više od 5.600 proizvoda, dm marka u protekloj poslovnoj godini ostvarila je 31,3 posto udjela u ukupnom prometu. Ulogu dm marke u pozicioniranju dm-a potvrđuju i rezultati online prodaje. Više od 90 posto svih online narudžbi uključivalo je barem jedan proizvod dm marke, a u dm online shopu najprodavaniji su proizvodi dm marki babylove, dmBio i Balea, kazali su iz dm-a.
– Uz trajno povlačenje jednokratnih plastičnih vrećica iz prodaje, nastavili smo razvijati održive proizvode dm marke s ciljem dodatnog smanjenja utjecaja poslovanja na okoliš. Tako danas nudimo čak 778 proizvoda dm marke koji nose oznaku „bez mikroplastike“. U prošloj poslovnoj godini razvili smo i kupcima predstavili Zelene etikete kojima su označeni svi održivi proizvodi u dm-u, odnosno oni proizvodi koji imaju barem jedan održivi certifikat – izjavila je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u.
U poslovnoj godini 2019./2020. dm je s više od 1,9 milijuna kuna podržao zdravstvene i obrazovne ustanove te udruge među kojima su i Udruga Kolibrići, Institut Ruđer Bošković, KBC Sestre Milosrdnice te Javnu vatrogasnu postaju Grada Zagreba.
U društveno odgovornom poslovanju dm poseban fokus stavlja na održivost te je nastavio s provedbom projekta Povećanjem energetske učinkovitosti i korištenja obnovljivih izvora energije do rasta konkurentnosti društva dm-drogerie markt d.o.o. Ukupna vrijednost projekta je 14.176.432,41 kuna, a u iznosu od 7.299.804,53 kuna sufinancirala ga je Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija 2014. - 2020.“ Projekt će omogućiti smanjenje potrošnje energije u Upravno-distributivnom centru i logističkom centru dm-a, smanjenje emisije CO2 te povećanje udjela korištenja obnovljivih izvora energije, kazali su iz dm-a.