Nova godina donosi i nove poslovne uspjehe. Budite dio Poslovnog centra znanja i osigurajte si u novoj godini poslovnu stablinost i rast.
Seminare Poslovnog dnevnika prepoznaju direktori najvećih hrvatskih organizacija, ali i mali poduzetnici kojima nedostaje znanja iz financija, računovodstva, marketinga i prodaje.
Poslovni centar znanja u novoj 2016. godini otvara nove seminare i teme koje još niste imali priliku slušati.
Za vas smo izdvojili seminare u siječnju i veljači koji će vam omogućiti lagan i kreativan početak godine i to po nižim cijenama.
Prijavite se već sada i osigurajte si cijene rane prijave!
Kalendar seminara:
19. siječnja 2016. "Upravljanje poslovnim rizicima"
21. siječnja 2016. "Obračun i računovodstvena evidencija troškova rada"
26. siječnja 2016. "NAUČITE VODITI, EFEKTIVNO "
29. siječnja 2016. "Razvoj i upravljanje ljudskim potencijalima "
2. veljače 2016. "NLP Komunikacija s ljutim i teškim klijentima"
4. veljače 2016. "FRANŠIZE - Kako da drugi šire moje poslovanje?"
17. veljače 2016. "NLP Kako upravljati svojim vremenom"
25. veljače 2016. „Prilike iz EU fondova za poduzetnike – potpore za istraživanje i razvoj“
http://www.poslovni.hr/seminari/
VIŠE O SEMINARIMA
19. siječnja 2016. "Upravljanje poslovnim rizicima"
Rizik se definira kao prijetnja uspješnom ostvarivanju ciljeva. Rizici se mogu odnositi na:
• sve ono što može naštetiti ugledu organizacije i smanjiti povjerenje dionika
• nepravilno i nezakonito poslovanje
• neučinkovito ili nedjelotvorno upravljanje
• neefikasna organizacija, procesi i aktivnosti
• nepouzdano izvještavanje
• nesposobnost reagiranja na promjene ili nesposobnost djelovanja u promijenjenim okolnostima.
Upravljanje rizicima pomaže organizacijama da postane dinamičnije i usmjerenije prema budućnosti. Aktivno upravljanje rizicima i razvoj strategije upravljanja rizicima ne samo što je obveza za organizaciju nego ujedno daje sigurnost svim dionicima u skladu s njihovim očekivanjima.
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
21. siječnja 2016. "Obračun i računovodstvena evidencija troškova rada"
Trošak rada je najčešće najveća troškovna stavka poduzeća zato je potrebno detaljno upoznati i pravilno upravljati troškovima rada. Na primjerima iz prakse biti će prikazani načini evidencije i potrebna dokumentacija za obračun plaće, što je i kako se evidentira drugi dohodak, što sadrži i kako koristiti JOPPD obrazac.
Što ćemo naučiti:
• Zapošljavanje, prava i obveze poslodavca
• Bitni elementi Ugovora o radu
• Prijava/odjava radnika
• Evidencija o radu i ostala dokumentacija za obračun plaće
• Obračun plaće; Neoporezivi primici radnika
• Drugi dohodak
• JOPPD obrazac
• Analiza troška rada
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
26. siječnja 2016. "NAUČITE VODITI, EFEKTIVNO "
Vođenje znači uz pomoć drugih ostvariti željene rezultate. Kod efektivnog vođenja ćete saznati 30-ak temeljnih spoznaja zašto je ono zaista efektivno:
• kada i koji način vođenja ćete primijeniti
• kako ćete svoje djelatnike sustavno razvijati
• proučavat ćete tajne efektivnog delegiranja
• naučit ćete svoje djelatnike, a i sebe, da bez discipline ništa ne funkcionira
• naučit ćete djelatnike također da je vođenje, između ostalog, i preuzimanje odgovornosti
• vaši djelatnici će ubuduće kontrolu doživljavati kao pozitivnu akciju
• saznat ćete kako će vaša organizacija biti usmjerena ka uspjehu
• naučit ćete razlučivati zadatke koji vam oduzimaju puno vremena, a donose slabe rezultate i koncentrirati se na ono bitno – na rezultate
• reducirat ćete vrijeme i novac koji trošite na neefektivne sjednice
• znat ćete zašto je važno da ocjenjujete svoje djelatnike i da se oni pritom dobro osjećaju
• naučit ćete gdje ćete staviti svoje djelatnike kako bi vam dali najbolje rezultate
• vaši ljudi će zavoljeti rezultate
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
28. siječnja 2016."Kreativne industrije i kreativni procesi u razvoju tvrtki i inovacija – potencijal rasta tvrtke i njene dobiti"
Teme seminara
• Što su to kreativne i kulturne industrije - predavanja
• Kreativne industrije kao generator inovacija // kako integrirati usluge kreativnih -industrija u poslovne sustave – predavanja i radionice
• Kreativnost i zašto nam je potrebna u poslovnom okruženju – predavanja i radionice
• Zašto bez autorskih prava ne možemo izvoziti – predavanja i radionice
• Kako iskoristiti EU fondove za projekte kreativnih i kulturnih industrija – predavanja i radionice
• Uspostava i razvoj kreativnih procesa u tvrtci
• Razvoj tvrtke upravljanjem projektima inovacija – strukturiranje procesa
• Implementacija i razvoj kreativnog odjela u organizacijsku strukturu
• Modeli financiranja I&R u segmentu Kreativnih i kulturnih industrija
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
29. siječnja 2016. "Razvoj i upravljanje ljudskim potencijalima "
Zahtjevi koji se stavljaju pred funkciju ljudskih potencijala nisu nikada bili složeniji i veći.
Tijekom seminara polaznici će:
• Saznati što čini temelje za kvalitetno upravljanje ljudskim potencijalima
• Upoznati sustave upravljanja ljudskim potencijalima, te njihovu međupovezanost
• Naučiti kako odabrati prave ljude za svoju kompaniju
• Osvijestiti što to ljude najviše motivira za ostanak u nekoj kompaniji, te
• Uvidjeti koristi od sustavnog i kvalitetnog upravljanja i razvoja ljudskih potencijala za uspjeh cijele kompanije.
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
2. veljače 2016. "NLP Komunikacija s ljutim i teškim klijentima"
Cilj treninga:
Naučiti polaznike novim vještinama i tehnikama koje će im omogućiti rješavanje zahtjevnih poslovnih situacija u direktnoj i osobnoj komunikaciji.
Voditi komunikaciju profesionalno, uvjerljivo i odlučno.
Upravljati vlastitim stanjma i zadržati osobnu mirnoću u razgovoru s ljutim klijentima
Razumijeti ljutnju kao način manipulacije klijenata, kao i procjeniti stanje klijenta i uvjeriti ga da je namjera pomoći klijentu da riješi problem.
Što ćemo naučiti:
• načine upravljanja svojim emocijama kada su „napadnuti“
• kako zaštiti sebe i efikasno riješiti situacije kad je klijent ljut
• kako brzo i efikasno smiriti klijenta
• što je zabranjeno reći ljutom klijentu
• kako ljutog i teškog klijenta „pretvoriti“ u kooperativnog
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
4. veljače 2016. "FRANŠIZE - Kako da drugi šire moje poslovanje?"
Većina poduzetnika razmišlja o rastu svog poslovanja, ali na kraju statistike pokazuju da samo oko 6% poduzetničkih pothvata raste. Što kad bismo Vam rekli da je moguće rasti, a da Vam osnovna tri resursa: novac, vrijeme i visoko motivirane ljude osigura netko drugi? I za to on plati Vama, a ne Vi njemu? Više od 50% ukupne svjetske maloprodaje odvija se u franšiznom sektoru.
Osim upoznavanja s modelima prodaje i osnovnim pojmovima vezanim za franšizno poslovanje te primjerima iz prakse seminar će obraditi i sljedeće teme:
• Modeli prodaje
• Tko je tko u franšiznom poslovanju
• Utjecaj franšiznog poslovanja na gospodarstvo
• Franšizibilnost poslovnog koncepta
• Ključni faktori uspjeha
• Osnovna franšizna dokumentacija
• Pravni okvir franšiznog poslovanja
• Projektiranje franšize
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
17. veljače 2016. "NLP Kako upravljati svojim vremenom"
Sadržaj treninga:
• 4 osnovna izvora osobne energije i kako njima upravljati
• Uzroci vremenske neorganiziranosti i kako ih ukloniti
• Kako detektirati „kradljivce vremena“ i kako ih eliminirati
• Testiranje polaznika radi otkrivanja problema u upravljanju vremenom i smanjivanju samoorganiziranosti
• Osvještavanje ponašanja koja smanjuju učinkovitost
• Osvještavanje ponašanja koja povećavaju učinkovitost
• Tehnike povećavanja fokusa pažnje i određivanje prioriteta
• Uspješna strategija planiranja dana (princip 8 minuta štedi1 sat)
• 5 osnovnih pravila koja nam daju moć upravljanja vremenom
• Stvaranje balansa poslovnog i privatnog života
Što ćemo naučiti:
• načine upravljanja svojim vremenom
• kako povećati osobnu efikasnost, smanjiti umor i stres
• kako eliminirati „kradljivce vremena“
• kako planirati obaveze i određivati prioritete
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
25. veljače 2016. „Prilike iz EU fondova za poduzetnike – potpore za istraživanje i razvoj“
Seminar je namijenjen prvenstveno poduzetnicima, ali i ostalima koji se žele upoznati sa mogućnostima financiranja i načinu prijave projekata na strukturne fondove, uz naglasak na natječaj Ministarstva gospodarstva za istraživanje i razvoj:
Povećanje razvoja novih proizvoda i usluga koji proizlaze iz aktivnosti istraživanja i razvoja
Polaznici seminara će na kraju dana razumjeti:
• Koje mogućnosti postoje za financiranje projekata poduzetnika iz strukturnih fondova do 2020. godine
• Što svaki projekt mora imati kako bi osigurao financiranje iz EU bespovratnih sredstava
• Koji su trenutno otvoreni i najavljeni natječaji za poduzetnike u 2015. godini
• Kako čitati natječajnu dokumentaciju i razumjeti prijavne obrasce
• Na koje elemente projektne prijave treba staviti fokus prilikom razvoja projekta
• Koju potpornu dokumentaciju je potrebno priložiti uz projektni prijedlog i koje su procedure prijave
• Koji su ključni uvjeti provedbe projekata iz strukturnih fondova
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 009, 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832, +385 91 6300 436
http://www.poslovni.hr/seminari/
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr