Njuškalo je u 2018. ostvario 64,9 milijuna kuna prihoda, što je porast od 16 posto u odnosu na 2017. Istovremeno, EBT rezultat u 2018. godini ostvaren je u iznosu od 11,2 milijuna kuna, što je porast profita od 18 posto u odnosu na 2017. godinu.
– U strategiji do 2020. imamo zacrtan cilj od 100 milijuna kuna prihoda i profitnu marginu od oko 20 posto, uz stalno snažno ulaganje u tehnološki razvoj. Upravo je ulaganje u zaposlenike već više od deset godina u našem primarnom fokusu zato smo danas jedna od najvećih digitalnih kompanija u Hrvatskoj i vodeći marketplace – istaknula je Sanda Soptija Šiljak, glavna izvršna direktorica Njuškala. Njuškalo je za svoj projekt dobio nagradu HUOJ-a za najbolju internu komunikaciju, a usto se upisao na kartu globalnih inovativnih kompanija zahvaljujući funkcionalnosti foto-prepoznavanja u mobilnom appui Njuška.
normalno da ste u ogromnoj dobiti kad ste pohlepni i sve živo ste počeli jako naplačivat! ali neka,završit ćete i vi kao plavi oglasnik!