Globcargo, jedan od vodećih ponuđača logističkih usluga u Hrvatskoj,
otvorio je novi logističko-distributivni centar na Žitnjaku, vrijedan 3
milijuna eura.
Površine 9000 četvornih metara, i sa 17.500 paletnih mjesta, te ostalim
tehničkim karakteristikama (klimatizirano visoko-regalno skladište,
vlastiti industrijski kolosijek, 20-ak ulazno-izlaznih hidrauličkih
rampi i sl.) ovaj logistički centar svrstava se među vodeće u Hrvatskoj.
Ulaganje u proširenje skladišnih kapaciteta smatrali smo logičnim
nastavkom razvoja poslovanja, te danas našim klijentima možemo ponuditi
potpunu i kvalitetnu logističku podršku i time im omogućiti da se
posvete svojoj osnovnoj djelatnosti i optimiziraju troškove vlastitog
poslovanja rekao je Tomislav Bota, direktor i jedan od vlasnika
Globcarga, tvrtke koja je počela 1994. godine u Beču organizirajući
međunarodni transport, a svoju je djelatnost u Hrvatskoj aktivirala
prije pet godina upravo radi pružanja kompletne logističke usluge.
- U procesu kretanja robe od proizvođača do krajnjeg kupca, mnoge
kompanije koriste usluge specijaliziranih tvrtki kao što smo mi za
organizaciju međunarodnog prijevoza, carinskog posredovanja i skladišne
logistike (skladišne manipulacije, komisioniranja, konfekcioniranja,
etiketiranja i sl.). Dalju distribuciju robe po RH, u roku od 24
sata po sistemu od vrata do vrata, obavljmo putem vlastitih
regionalnih centara u Rijeci, Zadru, Splitu i Osijeku. U svakom
slučaju, prioritet nam je svakom klijentu pristupiti individualno i
izraditi logističko rješenje u skladu s njegovim potrebama i
specifičnosti robe - kaže Bota.
No, unatoč tome, još uvijek veliki dio hrvatskih kompanije nije
dovoljno svjestan prednosti koju nude logističke kuće nego većinu
logističkih operacija izvode samostalno s vlastitim kadrovima i voznim
parkom koji nisu dovoljno iskorišteni i samim time ni dovoljno
profitabilni.
- Smatramo da će trend korištenja usluga logističkih tvrtki, tzv
outsourcinga koja su zapadna tržišta već prihvatila stići u većoj mjeri
i na domaće tržište, gdje vidimo svoju priliku za daljim napretkom,
učvršćivanjem pozicije u RH, te širenju poslavanja u regiji - zaključio
je Bota.
Veliki dio hrvatskih tvrtki nije svjestan prednosti koju nude logističke kuće - posao pokušavaju obaviti samostalno