BIVŠI divovi

Ovo su brendovi koji neće preživjeti 2014. godinu u Americi

olympus fotić
Foto: Oliver Berg/DPA/PIXSELL
1/3
28.05.2013.
u 17:14

Donosimo popis brendova koji bi mogli nestati u sljedećih godinu dana – bilo da budu prodani, ugašeni ili da proglase bankrot.

Volvo, Mitsubishi Motors, Olympus i još sedam velikih brendova neće preživjeti 2014. godinu u Americi, pokazuje istraživanje američke tvrtke “24/7 Wall St.” Naime, tvrtka koja se bavi financijskim vijestima svake godine radi popis brendova koji bi mogli nestati u sljedećih godinu dana – bilo da budu prodani, ugašeni ili da proglase bankrot.

Izgubljena utakmica

“Prodaja automobila raste u SAD-u, no marke s tržišnim udjelima ispod pola posto ne mogu se natjecati s divovima poput General Motorsa ili Mercedes-Benza. Suzuki se s američkog tržišta povukao lani, a Mitsubishi i Volvo će tim putem krenuti uskoro”, pojašnjava 24/7 u svojoj analizi. Slični razlozi su i za Volvo koji je pao na 0,3 posto udjela u SAD-u.

Na listi brendova koji će propasti u Americi je i proizvođač fotoopreme Olympus, koji neće izdržati utrku s tržišnim liderima Canonom, Nikonom i Sonyjem, piše u analizi. Diljem svijeta prodaja digitalnih kamera pala je lani 18 posto, a ove godine taj je pad ubrzan.

“Onda i ne čudi što Olympus, sa samo sedam posto tržišnog udjela, nije uspio ostvariti profit u protekle tri godine. Taj pad zatekao je vodstvo kompanije nespremnim i prodane su samo dvije trećine od očekivanog. Izgledi za sljedeću fiskalnu godinu su mračni. Prodaja Olympusovih digitalnih fotoaparata past će sa 5,1 na 2,7 milijuna primjeraka diljem svijeta. Glavni razlog za pad prodaje su pametni telefoni koji su postali alternativa za digitalne fotoaparate”, pojašnjavaju slom Olympusa.

Zaštitnik ide u mirovinu

Bolja sudbina ne očekuje ni WNBA, žensku košarkašku ligu. “Zaštitnik ženske inačice NBA lige David Stern u mirovinu će u veljači 2014. On je svemoćni povjerenik WNBA lige već tri desetljeća. Teško je zamisliti da WNBA može preživjeti bez njegove podrške, te će uskoro nestati”, piše u analizi, uz podatak da utakmice prosječno gleda 7457 ljudi.

>> Mitsubishi prodaje tvornicu u Nizozemskoj za jedan euro

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije