Philip Thomas je predsjednik uprave Lions Festivals, organizatora najvećih svjetskih festivala među kojima su Cannes Lions, Eurobest, Dubai Lynx, Spikes Asia, Digital Asia i Asian Marketing Effectiveness Festival. Član je globalnog vijeća World Economic foruma koji se bavi budućnosti medija. Karijeru je proveo u medijima, kao novinar, urednik i direktor nekih od najprodavanijih nacionalnih i internacionalnih magazina i novinama. Na Dane komunikacija, središnji nacionalni festival oglašavanja od 16. do 19. travnja 2015. u Rovinju, dolazi održati predavanje kojim će pokazati da je kreativnost pokretačka sila posla koja je zaslužna za mnoge promjene i napretke.
Nadahnuće
Koliko je težak posao organizacije svjetskih festivala, ima li predaha u industriji zabave?
Osim Cannes Lions, imamo regionalne događaje u Europi, Aziji i na Bliskom istoku, tako da je riječ o poslu koji traje stvarno cijele godine. Naš posao svakako ima svoje izazove, ali kad vidiš sav taj zajednički trud na jednom mjestu i kad gledaš sve te ljude kako odlaze s naših festivala nadahnuti, znaš da sve to vrijedi. Pokušavam izdvojiti vremena za isključivanje od stvarnog svijeta, tada radim ono što me opušta – skijam, ronim, gledam ragbi.
Koliko su važna imena izvođača u promoviranju festivala? Može li se bez "zvučnog" imena doprijeti do posjetitelja i kako?
Naše istraživanje pokazalo je da su najpopularniji govornici zapravo kreativne legende iz industrije – poput Davida Droga i Johna Hegartyja. No, važno je da uspostavite balans. Naša praksa je takva da predstavimo i "legende" i zanimljive mislioce našeg doba poput Malcolma Gladwella i Billa Clintona, a potom kreativne ljude iz raznih industrija koji mogu govoriti o kreativnosti iz sasvim drugog kuta. Kvaliteta sadržaja ključna je za Cannes Lions, zvijezde su te koje privuku publiku i naprave gužvu, ali važno je pravilno odabrati govornike koji će imati nešto zanimljivo i relevantno za reći.
Festival već 50 godina
Koji je potencijal organizacije festivala za turizam određene zemlje? Kako ga dodatno potencirati?
Cannes Lions, primjerice, dovodi tisuće i tisuće delegata iz cijelog svijeta u Cannes tijekom lipnja otkad je "dom" festivala, dakle već više od pedeset godina. Cannes je i inače turističko odredište zbog lokacije na Azurnoj obali, a sunce, more, dobra hranu i kvalitetna vina samo dodatno pridonose šarmu i jedinstvenosti festivala Cannes Lions.
S druge strane, naš europski festival, Eurobest, kreće se cijelom Europom kroz gradove poput Amsterdama, Lisabona, Helsinkija i Antwerpena. Posebnu pozornost usmjerili smo na svaki grad u kojem smo prisutni, pozivano delegate iz cijele regije kako bismo proslavili europsku kreativnost u cijelosti s posebnim naglaskom na kulturnu i kreativnu scenu svakog pojedinog grada.
Koje je vaše najveće dostignuće u dosadašnjoj karijeri?
Kao svoje najveće dostignuće istaknuo bih to što sam uspio nagovoriti Zakladu Billa i Melinde Gates na partnerstvo.
Koja je tajna vašeg poslovnog uspjeha?
Sve je jednostavno ako volite svoj posao. U tom leži i tajna mog uspjeha.
>> Kreativnost razlikuje uspješne od propalih
>> Predstavljeni Dani komunikacija:'Snažno prenosimo poruku - Kreativnost prodaje!'