Podravka će uložiti 9 milijuna kuna u tehnološku modernizaciju proizvodnje i pakiranja začinskih kocki (bujona), čime će se gotovo udvostručiti sadašnji kapaciteti te iskoristiti potencijal daljnjeg rasta na brojnim tržištima, daljnjeg razvoja asortimana, a ujedno i inovacija u pakiranjima, priopćili su iz Podravke.
Sve to u skladu je s nedavno predstavljenom Strategijom poslovanja do 2025., prema kojoj će ta tvrtka u idućih pet godina uložiti oko 5 mlrd. kuna u proizvodnu i logističku modernizaciju i digitalizaciju, marketing i akvizicije.
- Podravkine začinske kocke prodaju se na tridesetak svjetskih tržišta te ostvaruju više od 30 mil. kuna prihoda godišnje - ističu iz Podravke.
Pored domaćeg tržišta, koje je najvažnije, lansiranjem Vegeta Natur kocki posljednjih je godina ostvaren iskorak na tržišta srednje Europe, s naglaskom na Poljsku. Na tržištu Australije pak, ista linija proizvoda odnedavno je i na policama Woolworth'sa, jednog od najvećih trgovačkih lanaca na tom tržištu.
VIDEO Veliki uspjeh europskih aktivista: Došao kraj uzgoju životinja u kavezima
Fuj. Ko to kupuje?