Styria svojim web stranicama doseže do 72,4% korisnika interneta u Hrvatskoj te drži lidersku poziciju kao digitalna grupacija. Portali 24sata.hr na prvom mjestu sa 1,167.892 jedinstvenih korisnika u prosincu, njuskalo.hr na četvrtom, vecernji.hr na petom i poslovni.hr na trinaestom mjestu su u vrhu čitanosti u Hrvatskoj, ali ne stajemo na tome i ove godine usmjeravamo aktivnosti u dodatni rast te već sad ulažemo u razvoj funkcionalnosti te nove sadržaje.
Ponosni smo na uspjehe svih portala iz naše digitalne grupacije, no ovog mjeseca bismo posebno izdvojili dvije zvijezde među njima – Gastro.hr i Goal.hr koji su oba prosincu rasli po 24% u odnosu na studeni. Novosti iz svijeta kulinarstva te najukusnije recepte je na Gastro.hr pronašlo čak 156.626 jedinstvenih korisnika, a Goal.hr je posjetilo čak 96.258 pravih ljubitelja nogometa.
Ordinacija.hr je od dolaska pod okrilje Styrije rasla 24% i sada ima više od 150.000 jedinstvenih korisnika. U prosincu je Ordinacija.hr rasla 6 % u odnosu na studeni.
Posjećenost svih portala potražite u javno dostupnom gemiusAudience istraživanju.
>>Portal Večernjeg lista u studenom čitalo čak 873.301 korisnika!
>>Styrija i dalje bez premca na digitalnom tržištu, ordinacija.hr rasla čak 43%
Sve je dobro, čestitam, ali može i bolje. Zaposlite novinare kojima je Hrvatski maternji jezik, lektore (koji nisu lijeni) također i počnite pisati Hrvatskim jezikom.