Cilj konferencije je okupiti stručnjake s područja turizma i komunikacije koji će ponuditi odgovore na pitanja kako iskoristiti mogućnosti naprednih tehnologija, online marketinga, interneta i digitalnih medija, a s ciljem stvaranja što konkurentnije turističke ponude prilagođene „modernom“ turistu.
Na Zadar DigITu ćete tako moći čuti 12 predavanja, te sudjelovati u 4 radionice i 2 panela. S Instituta za turizam predavanje će održati dr. sc. Damir Krešić na temu ‘E-marketing u turizmu’ u kojem će predstaviti prednosti e-marketinga u odnosu na tradicionalni marketing, prikazati utjecaj ITC-a na osnovni marketing, te dati prikaz sadašnjeg stanja e-marketinga u hrvatskom turizmu. Iz digitalne agencije Neuralab predavanje će održati Nela Fegić na temu ‘Swimming from on-line to on-shore’, odnosno kako digitalnim marketingom Internet surfere pretvoriti u turiste uz pomoć dobro odrađenog content marketinga.
Jedna od najavljenih predavačica je i suvlasnica digitalne agencije Jasno i Glasno, Ana Penović. S obzirom na vlastita poslovna iskustva u kreiranju društveno-mrežnog nastupa turističkih tvrtki i organizacija, Ana Penović će na Zadar DigITu održati predavanje pod naslovom ‘Turizam i društvene mreže – ljubav na prvi pogled’ te argumentirati razloge zašto je turistička djelatnost danas nezamisliva bez nastupa na društvenim mrežama. Iz iste agencije stiže i Milica Cetinić koja će održati radionicu pod nazivom ‘Sadržaj – ključ za privlačenje novih i zadržavanje postojećih tržišta’ u kojoj će sudionicima pokazati zašto je sadržaj presudan u online nastupu tvrtki u industriji turizma.
Također dvoje predavača na Zadar DigIT dolazi iz Google Hrvatska. Tako će Nikola Jellačić održat predavanje na temu ‘Život uz 4 ekrana’ u sklopu kojeg će prezentirati načine na koje televizija, desktop, tablet i mobitel utječu na naše navike konzumiranja sadržaja te kako se to odražava na percipiranje i konzumiranje turističkog sadržaja, a Ivana Grbavac će održati radionicu: ‘Google AdWords solutions for travel’.
Svoja iskustva i znanja će na konferenciji sa sudionicima podijeliti i Davor Runje iz digitalne agencije Drap, kao i Nikola Vrdoljak, iz digitalne agencije Gingernet. Davor Runje održat će predavanje na temu ‘Najbolje turističke kampanje’ u sklopu kojeg će izložiti primjere najboljih turističkih kampanja s regionalnih i svjetskih marketinških festivala u proteklih nekoliko godina, a Nikola Vrdoljak će održati predavanje na temu ‘Inovativni business modeli u (digitalnom) turizmu’.
Još jedan zanimljiv predavač svakako je i Nebojša Grbačić, koji radi kao freelance komunikacijski stručnjak. On će održat predavanje naslova ‘Kako Instagram i Twitter mogu pomoći turizmu‘ na kojem će prezentirati zašto je za tvrtke ključna dobra komunikacijsko-sadržajna strategija te odgovoriti na pitanje koliko nedostatak kvalitetnog sadržaja može naštetiti tvrtkama.
Na konferenciji će predavanje održati i dr.sc. Božena Krce Miočić, sa Sveučilišta u Zadru, i to na temu ‘Uloga digitalnih tehnologija u strateškom planiranju razvoja turizma na primjeru Zadarske županije ’ u kojem će prezentirati rezultate istraživanja o profilu turista koji posjećuju Zadarsku županiju, a zanimljivo predavanje o najboljim praksama na društvenim medijima u hotelskoj industriji ćete moći čuti i od Elizabet Rože iz Valamara.
Uz predstavljene predavače, na konferenciji će se prezentirati i tzv. Mlade nade, tvrtke i njihovi proizvodi posvećeni inovativnim digitalnim rješenjima, kao i niz radionica te poslovnih i digitalnih case studyja.
Konferencija će se održati u suradnji s Gradom Zadar te Sveučilištem u Zadru, a Hrvatska gospodarska komora je također prepoznala važnost ovog događaja te i službeno postala pokroviteljom Zadar DigITa.
Osigurajte svoje mjesto registracijom i sudjelujte na prvoj hrvatskoj konferenciji o digitalnom turizmu Zada DigIT!