Psihologija izvsnost

Poslovni odnosi: truditi se i dalje ili okrenuti novu stranicu?

suradnici
Thinkstock
11.10.2012.
u 11:30

Kako prepoznati koji (bliski) odnosi zaslužuju svu našu pažnju i energiju, a kad je mudrije odustati i okrenuti se nečem novom?

 

Izgradnja kvalitetnih međuljudskih odnosa, poslovnih i privatnih, danas je tema mnogih predavanja i radionica. I brojna literatura govori o tome. Da, jako je važno osvješćivati zbog čega dolazi do nerazumijevanja i kako razvijati konstruktivne načine komunikacije. Riječ je o vještinama koje su temelj zadovoljstva u kojoj god životnoj ulozi se našli -  bilo da želimo biti kvalitetan suradnik, prijatelj, partner ili roditelj. No, postoji još jedna važna karika, koju ponekad zaboravljamo, a koja također može odigrati važnu ulogu na putu izgradnje kvalitetnih odnosa, pogotovo onih najbližih (uska poslovna suradnja, partnerstvo, blisko prijateljstvo). Osim želje da svojim „pravim pristupom“ osiguramo dobru komunikaciju, gotovo pa jednako bitno (a ponekad i bitnije) je znati prepoznati imamo li pored sebe „pravu osobu“. 
Što možemo naučiti iz svijeta poslovanja?
Osviješteni poslodavci su već odavno prepoznali važnost kvalitetne selekcije, kako bi predvidjeli ishod suradnje s osobom koja se prijavila za neko radno mjesto. Logično, time si povećaju vjerojatnost da će uložiti u odnos koji će u budućnosti biti dobitak, i za organizaciju, i za pojedinca. Pritom, istraživanja i praksa pokazuju da dobar kandidat, osim karakteristika specifičnih za određenu struku, treba biti odgovoran, proaktivan, spreman na učenje, prilagodljiv, suradljiv, itd.  
Ostatak kolumne pročitajte na Pametnoj kuni.

 

Izgradnja kvalitetnih međuljudskih odnosa, poslovnih i privatnih, danas je tema mnogih predavanja i radionica. I brojna literatura govori o tome. Da, jako je važno osvješćivati zbog čega dolazi do nerazumijevanja i kako razvijati konstruktivne načine komunikacije. Riječ je o vještinama koje su temelj zadovoljstva u kojoj god životnoj ulozi se našli -  bilo da želimo biti kvalitetan suradnik, prijatelj, partner ili roditelj. No, postoji još jedna važna karika, koju ponekad zaboravljamo, a koja također može odigrati važnu ulogu na putu izgradnje kvalitetnih odnosa, pogotovo onih najbližih (uska poslovna suradnja, partnerstvo, blisko prijateljstvo). Osim želje da svojim „pravim pristupom“ osiguramo dobru komunikaciju, gotovo pa jednako bitno (a ponekad i bitnije) je znati prepoznati imamo li pored sebe „pravu osobu“.

Što možemo naučiti iz svijeta poslovanja?Osviješteni poslodavci su već odavno prepoznali važnost kvalitetne selekcije, kako bi predvidjeli ishod suradnje s osobom koja se prijavila za neko radno mjesto. Logično, time si povećaju vjerojatnost da će uložiti u odnos koji će u budućnosti biti dobitak, i za organizaciju, i za pojedinca. Pritom, istraživanja i praksa pokazuju da dobar kandidat, osim karakteristika specifičnih za određenu struku, treba biti odgovoran, proaktivan, spreman na učenje, prilagodljiv, suradljiv, itd. 

Ostatak kolumne pročitajte na Pametnoj kuni.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije