Povjerenje njemačkih potrošača u padu

potrošači
AFP
26.10.2009.
u 15:44

GfK-ov indeks povjerenja za studeni, na temelju istraživanja u kojem je bilo obuhvaćeno 2000 ispitanika, pao je na četiri boda, što je za 0,2 postotna poena manje nego u listopadu, i prvi pad od rujna prošle godine.

Povjerenje njemačkih potrošača neočekivano je palo prvi put u posljednjih 14 mjeseci zbog zabrinutosti da će rast cijena energije i povećanje nezaposlenosti negativno utjecati na potrošačku moć građana i usporiti ekonomski oporavak.

GfK-ov indeks povjerenja za studeni, na temelju istraživanja u kojem je bilo obuhvaćeno 2.000 ispitanika, pao je na četiri boda, što je za 0,2 postotna poena manje nego u listopadu, i prvi pad od rujna prošle godine.

Ekonomisti koje je anketirao Bloomberg očekivali su povećanje tog indeksa na 4,5 boda. Analitičari ističu rast cijena nafte, kao i porast stope nezaposlenosti u najjačem europskom gospodarstvu kao glavne uzroke pada povjerenja potrošača. Dok je poslovno povjerenje u Njemačkoj u porastu, prestanak državnih paketa poticaja i jačanje eura mogli bi usporiti oporavak tamošnjeg gospodarstva.

Opširnije na Poslovni.hr

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije