PROMO

Povratak u budućnost postaje stvarnost u Zagrebu

Go2Digital
Foto: Go2Digital
1/3
08.06.2021.
u 14:27

Kad u drugom nastavku serijala ‘Povratak u budućnost’ Marty McFly stigne u tadašnju budućnost 2015. godine, osim tenisica koje se same vežu, samosušeće jakne ili letećih automobila, zapanji ga i trodimenzionalni hologram morskog psa koji izlazi iz zgrade kina kao reklama za film Ralje 19.

Neka od predviđanja kako će svijet izgledati 2015. iz tog su filma točna, neka i dalje tehnološki nedostižna, ali nešto slično hologramskom morskom psu može se doživjeti u Zagrebu. Na križanju dviju najprometnijih zagrebačkih avenija tvrtka Go2Digital, poznata po inovativnim kampanjama u vanjskom oglašavanju, postavila je monumentalni ekran veći od 150m2 kojim teče trodimenzionalni vodopad i iz kojeg izlazi - virtualna robotska ruka i hologramska projekcija njihovog logotipa. Kako kažu u Go2Digitalu posebno ih veseli kad u Hrvatsku prvi donose nova tehnološka rješenja te jedinstvene i inovativne kampanje koje kreiraju sa svojim klijentima.

Ekranom ne ‘teče’ slučajno baš vodopad - simbol je to nepregledne rijeke vozila koja svakodnevno prođe tim križanjem. S obzirom da ni 2021. još uvijek ne letimo u autima, križanje Avenije Dubrovnik i one Većeslava Holjevca koje spaja Zagreb s Novim Zagrebom, najprometnije je križanje u Hrvatskoj kojim mjesečno prođe 1.400.000 automobila.

Kao i kod ostalih inovativnih kampanja u kojima Go2Digital iskorištava najnovije tehnološke mogućnost u kombinaciji s jedinstvenim i kreativnim rješenjima, i kod kampanja koje će se prikazivati na novom monumentalnom formatu samo je kreativnost granica.

Foto: Go2Digital

Hologrami, robotske ruke, 3D vodopadi ili, primjerice, digitalnih ekrana koji ispuštaju miris ili potiču prolaznike da rade čučnjeve ne služe samo za pokazivanje kreativnih i tehnoloških mišića - prema istraživanjima digitalno vanjsko olgašavanje 8 je puta učinkovitije od uobičajenih, statičnih formi oglašavanja.

Za mjerenje rezultata Go2Digital surađuje s globalno relevantnom platformom Quividi, uz pomoć koje klijenti na kraju kampanje znaju koliko se puta njihova poruka prikazala, kome, koliko gledatelja je bilo aktivno te koliko su je vremena gledali. U suradnji s Qudividijem uskoro će, i opet prvi, hrvatskom tržištu ponuditi još preciznije i pouzdanije mjerenje učinkovitosti vanjskog oglašavanja.

Foto: Go2Digital

Potvrđuju to i prestižne nagrade koje je Go2Digital, u suradnji s medijskom agencijom MediaCom, osvojio - dvije nagrade EuroMIXX te čak 5 nagrada na Festival of Media, među kojima i one za kreativno korištenje medija te za najbolji real-time marketing.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije