Neka od predviđanja kako će svijet izgledati 2015. iz tog su filma točna, neka i dalje tehnološki nedostižna, ali nešto slično hologramskom morskom psu može se doživjeti u Zagrebu. Na križanju dviju najprometnijih zagrebačkih avenija tvrtka Go2Digital, poznata po inovativnim kampanjama u vanjskom oglašavanju, postavila je monumentalni ekran veći od 150m2 kojim teče trodimenzionalni vodopad i iz kojeg izlazi - virtualna robotska ruka i hologramska projekcija njihovog logotipa. Kako kažu u Go2Digitalu posebno ih veseli kad u Hrvatsku prvi donose nova tehnološka rješenja te jedinstvene i inovativne kampanje koje kreiraju sa svojim klijentima.
Ekranom ne ‘teče’ slučajno baš vodopad - simbol je to nepregledne rijeke vozila koja svakodnevno prođe tim križanjem. S obzirom da ni 2021. još uvijek ne letimo u autima, križanje Avenije Dubrovnik i one Većeslava Holjevca koje spaja Zagreb s Novim Zagrebom, najprometnije je križanje u Hrvatskoj kojim mjesečno prođe 1.400.000 automobila.
Kao i kod ostalih inovativnih kampanja u kojima Go2Digital iskorištava najnovije tehnološke mogućnost u kombinaciji s jedinstvenim i kreativnim rješenjima, i kod kampanja koje će se prikazivati na novom monumentalnom formatu samo je kreativnost granica.
Hologrami, robotske ruke, 3D vodopadi ili, primjerice, digitalnih ekrana koji ispuštaju miris ili potiču prolaznike da rade čučnjeve ne služe samo za pokazivanje kreativnih i tehnoloških mišića - prema istraživanjima digitalno vanjsko olgašavanje 8 je puta učinkovitije od uobičajenih, statičnih formi oglašavanja.
Za mjerenje rezultata Go2Digital surađuje s globalno relevantnom platformom Quividi, uz pomoć koje klijenti na kraju kampanje znaju koliko se puta njihova poruka prikazala, kome, koliko gledatelja je bilo aktivno te koliko su je vremena gledali. U suradnji s Qudividijem uskoro će, i opet prvi, hrvatskom tržištu ponuditi još preciznije i pouzdanije mjerenje učinkovitosti vanjskog oglašavanja.
Potvrđuju to i prestižne nagrade koje je Go2Digital, u suradnji s medijskom agencijom MediaCom, osvojio - dvije nagrade EuroMIXX te čak 5 nagrada na Festival of Media, među kojima i one za kreativno korištenje medija te za najbolji real-time marketing.