Mnogi svjetski trgovački lanci proizvodima pred istek roka trajanja cijene spuštaju od 30 do čak 70 posto, a to je sve češća praksa i u Hrvatskoj, piše Poslovni dnevnik.
– Konzum kupcima omogućuje kupnju proizvoda pred istekom roka trajanja po sniženoj cijeni. Ovakvi proizvodi evidentiraju se i posebno označavaju, čime kupce informiramo kako je riječ o kvalitetnom i zdravstveno ispravnom proizvodu dostupnom po povoljnijoj cijeni. Proizvodi pred istekom roka trajanja sniženi su i do 50 posto – kaže Ana Mitrović, voditeljica Ureda za odnose s javnošću u Konzumu.
Lidl svoje proizvode koji su pred istekom roka trajanja nudi po 30 posto nižim cijenama. – Takve proizvode posebno označavamo naljepnicama u jarkim bojama s jasno naznačenom oznakom sniženja cijene, te su smješteni u posebnom dijelu trgovine – kaže Lana Jugo, voditeljica odnosa s javnošću Lidla.
Cijeli članak pročitajte OVDJE.
>>Niže cijene vožnje taksijem za mame i bebe te slijepe