Predsjednica BBCC-a

'RH je u segmentima IT-ja i kreativne industrije prepoznata u V. Britaniji'

BBCC
Foto: Martina Crnek
1/2
29.05.2014.
u 20:12

Britanski poslovni centar Hrvatska (BBCC) dio je inicijative Velike Britanije kako bi se tamošnjim tvrtkama omogućio brzi ulazak na hrvatsko tržište

Britansko tržište iskazuje interes za hrvatske autentične proizvode, poput maslinova ulja i hrvatskih vina, no nije zanemariv ni intelektualni potencijal, izjavila je Vedrana Likan, predsjednica Britanskog poslovnog centra Hrvatska (BBCC).

- Ovdje govorimo o IT­u, ali i kreativnoj industriji, a Hrvatska je upravo u tim segmentima prepoznata u britanskim poslovnim krugovima", dodala je Likan u četvrtak tijekom predstavljanja BBCC­a i marketinške kampanje GREAT Britain. Inače, BBCC dio je inicijative Velike Britanije kako bi se tamošnjim tvrtkama omogućio brzi ulazak na hrvatsko tržište. Međutim, zadaća ove institucije je i podrška hrvatskim poduzetnicima koji žele ući na britansko tržište. U tom pogledu, jedna od prvih inicijativa jest formiranje skupine hrvatskih tvrtki koja će se predstaviti tamošnjim poslovnim krugovima, naglasila je Likan.

- Ideja nam je učiniti Hrvatsku što atraktivnijom ulagačkom destinacijom, a već sada bilježimo veliki interes hrvatskih tvrtki", istaknula je Likan. Suradnja između Velike Britanije i Hrvatske sve je intenzivnija, a to potvrđuje i britanski veleposlanik David Slinn.

- Nadamo se da će BBCC uspjeti promovirati suradnju između Britanije i Hrvatske na obostranu korist - kazao je Slinn.

Kao jedan od najvažnijih alata u promicanju poslovne suradnje s britanskim tržištem, BBCC koristi kampanju britanske vlade pod nazivom GREAT. Radi se o do sada najambicioznijoj marketinškoj kampanji britanske vlade čiji je cilj potaknuti ljude da posluju, studiraju i putuju u Velikoj Britaniji. U tom pogledu, kampanja već daje vrlo opipljive rezultate, iako je pokrenuta prije samo dvije i pol godine. Naime, između 2012. i 2013. GREAT je otočnom gospodarstvu donio prihod od preko 500 milijuna funti. Rezultat je tim impresivniji ako se zna da je u tom razdoblju na kampanju utrošeno 37 milijuna funti.

>>U Zagrebu se za dva dana otvara Britanski poslovni centar

Komentara 1

ĆA
ćaćaća
12:00 30.05.2014.

za to su zaslužni drugovi ivo i milanče svojim pojetom kraljici i ministru poslova u istom danu nakon što su primili njemački uhidbeni nalog na ruke..otišli su tražiti zaštitu u london a za uzvrat dogovorili da britanija preuzme ekonomski kolač u hrvastkoj kako bi se osvetili njemcima..da i to onim njemcima koji su pomagali hrvatsku u domovinskom ratu ekonomski politički i na sve moguće načine a britanci otvoreno podržavali srbe i veliku srbiju..pa neka mi sad netko kaže da ovo nije izdaja državnih interesa..

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije